Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@05:10:20 GMT

پیدا شدن پیکر یکی از غرق شدگان سفیدرود

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۱۳۵۶

پیدا شدن پیکر یکی از غرق شدگان سفیدرود

ایسنا/گیلان سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان از پیدا شدن پیکر یکی از غرق شدگان رودخانه سفیدرود در حوالی روستای کیاسرای منطقه سنگر توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

سیاوش غلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به اعلام حادثه غرق شدن دو جوان ۱۶ و ۲۱ ساله ساکن سنگر در رودخانه سفیدرود که جهت شنا رفته بودند، بیان کرد: ساعت ۱۶ روز شنبه، ۳ خردادماه سال جاری خبر غرق شدن دو جوان اهل سنگر شهرستان رشت، توسط اهالی منطقه به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر گیلان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعزام تیم های امدادی، افزود: پس از دریافت خبر حادثه بلافاصله دو تیم عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر متشکل از تیم های واکنش سریع و سیلاب به همراه لجستیک قایق و تجهیزات لازم به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان از پیدا شدن پیکر یکی از غرق شدگان در حادثه مذکور خبر داد و گفت: پس از عملیات جستجو در چند روز، جنازه یکی از غرق شدگان در رودخانه سفیدرود در حوالی روستای کیاسرای منطقه سنگر شهرستان رشت توسط نجاتگران هلال احمر و با اطلاع رسانی صیادان منطقه پیدا و تحویل نیروی انتظامی شد.

غلامی با اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد، خاطرنشان کرد: تلفن ۱۱۲(ندای امداد) به صورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم می باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هلال احمر غرق شده جمعیت هلال احمر یکی از غرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۱۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی برخورد پژو پارس با گاردریل در کیلومتر ۶۵ آزاد راه قزوین - رشت لاین شمالی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود بلافاصله ۲ تیم امداد و نجات از پایگاه‌های شیرین سو و کوگیر دفتر نمایندگی طارم سفلی به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین بیان داشت: این حادثه ۵ مصدوم بر جای گذاشت که پس از ارزیابی و اقدامات پیش بیمارستانی ۳ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۲ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد