Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران سلماسی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پروژه های راه سازی در محورهای فرعی استان در قالب ۵۳ قرارداد، در حال اجرا است.

وی افزود: این پروژه ها، ۵۲۱ کیلومتر طول دارد که تاکنون ۱۰ تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سلماسی گفت: میزان اعتبارات مصوب این پروژه ها در سال ۹۸، حدود ۵۶۰ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال بود که ۴۱ درصد از آن، تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال ۹۷، برای اجرای راه های روستایی و فرعی استان ۴۰۳ میلیارد و ۸۸۹ میلیون ریال اعتبار مصوب شد که از این میزان، ۱۷۲ میلیارد و ۳۸۱ میلیون ریال، معادل ۴۲ درصد تخصیص یافت.

سلماسی در بخش دیگر سخنان خود درباره اعتبارات اجرای پروژه های راهسازی در مسیرهای اصلی استان گفت: اکنون ۱۶ پروژه راه سازی در محورهای اصلی استان در حال اجرا است که از این تعداد، ۱۱ پروژه مربوط به شرکت زیر ساخت و مابقی مربوط به این اداره کل است.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: این اداره کل ساخت ۱۲ کیلومتر راه در محورهای اصلی را در دست اجرا دارد و در سال ۹۸،  ۲۷۸ میلیارد و۷۳۴ میلیون ریال برای این پروژه ها اعتبار مصوب شد.

وی اظهار داشت: در سال ۹۷، برای اجرای پروژه های راهسازی در محورهای اصلی استان، ۵۴ میلیارد و ۶۹۷ میلیون ریال اعتبار تخصیص یافت.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: پروژه های راهسازی در محورهای اصلی هم ۱۰ تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بر اساس این گزارش طول بزرگراه‌های استان ۱۸۰ کیلومتر، راه‌های اصلی ۴۴۰ کیلومتر و راه‌های روستایی حدود چهار هزار و ۷۰۰ کیلومتر است.

برچسب‌ها بجنورد روستائیان وزارت راه و شهرسازی توسعه روستایی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد روستائیان وزارت راه و شهرسازی توسعه روستایی خراسان شمالی بجنورد روستائیان وزارت راه و شهرسازی توسعه روستایی خراسان شمالی محورهای اصلی پروژه های راه خراسان شمالی میلیون ریال اداره کل پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۱۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی

استاندار خراسان‌جنوبی از اختصاص چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، جواد قناعت در حاشیه دیدار با سعید جغتایی رئیس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه کشور که به جهت پیگیری مطالبات سفر رئیس‌جمهور انجام گرفت، اظهار کرد: اختصاص مبلغ چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی به پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور به استان خراسان‌جنوبی از مهمترین نتایج این دیدار بود.

وی افزود: در این جلسه ضمن ارائه گزارشی در خصوص روند اجرای پروژه‌های مربوط به مصوبات سفر در استان، تکمیل و تحقق صددرصدی آنها به عنوان یک مطالبه عمومی مطرح شد.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در این جلسه بر ضرورت تسریع در روند تخصیص اعتبارات مربوط به مصوبات سفر رئیس‌جمهور تأکید شد، گفت: در این جلسه مقرر شد که مبلغ چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی در مرحله اول تخصیص‌های سال ۱۴۰۳ به استان خراسان‌جنوبی اختصاص پیدا کند.

کد خبر 747462

دیگر خبرها

  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • ساخت باندهای دوم محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی شتاب می‌گیرد
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • آزادسازی ۹۵ درصد ‌اراضی ‌مسیر بزرگراه شمالی کرج پس از ۹ سال