Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۵۰ هزار بسته کمک معیشتی در سه مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه و اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا در گیلان توزیع شد. ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مرحله سوم رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه در استان گیلان عصر امروز با بسته‌بندی و توزیع بیش از 50 هزار بسته کمک معیشتی بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا در مصلی امام خمینی(ره) رشت آغاز شد و مجموع بسته‌های حمایتی در سه مرحله مواسات در گیلان به 150 هزار بسته رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان در سراسر کشور آغاز شد و تمام سازمان‌های دولتی و غیردولتی، گروه‌های جهادی و مردمی و خیران در سراسر استان‌ها برای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و کمک به اقشار آسیب‌دیده از کرونا به‌طور جدی وارد عرصه جهاد شدند.

بیش از 130 هزار خانوار گیلانی بر اثر شیوع ویروس کرونا در این استان دچار مشکلات معیشتی و اقتصادی شدند و قبل از آغاز رزمایش مواسات، بیش از 46 هزار بسته‌ حمایتی با مشارکت سپاه، بسیج، گروه‌های مردمی و سایر سازمان‌ها بین نیازمندان گیلانی توزیع شده بود و از زمان آغاز رزمایش مواسات تاکنون بیش از 150 هزار بسته حمایتی تنها در قالب این رزمایش بین نیازمندان گیلان توزیع شد.

آل‌هاشم: رزمایش مواسات و همدلی در کشور فتح خرمشهر دیگری بود‌اجرای سنت حسنه مواسات در منزل مرحوم حاج شیخ؛ هزینه احیا به 400 بسته کمک معیشتی تبدیل شد + تصاویر ‌شهرکرد| همدلی و مواسات مردم در ایام کرونا در تاریخ ثبت خواهد شد

رساندن کمک‌های معیشتی به همه خانوارهای نیازمند همواره مستلزم افزایش کمک‌های مردمی، موسسات خیریه و نهادهای حاکمیتی بوده و در مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در گیلان نیز 500 میلیون تومان توسط آستان قدس رضوی و مابقی مبلغ نیز از طریق خیران و مردم استان به قرارگاه این رزمایش در گیلان کمک شد.

البته آنچه که اهمیت دارد این است که این کمک‌ و خدمت به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده را تنها مختص به ماه رمضان یا رزمایش مواسات ندانیم و این کمک‌های مومنانه در تمام طول سال ادامه داشته باشد البته مردم ایران اسلامی و گیلان همواره در بسیاری از حوادث همچون سیل، زلزله و بحران برف و ویروس کرونا با تمام توان در عرصه‌ جهاد حاضر شده و خوش درخشیدند.

از طرفی گروه‌های جهادی منابع زیادی برای تحت پوشش قرار دادن همه نیازمندان ندارند و ممکن است این بسته‌های حمایتی و کمک‌هایشان به تمام نیازمندان نرسد لذا این مسئولان هستند که باید همواره به فکر افراد مستضعف باشند و باری از روی دوش آنان بردارند یا با حمایت مالی از گروه‌های جهادی در این مسیر آنان را همراهی کنند.

انتهای پیام/612/ ز

R7877/P/S6,71/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس همدلی و کمک مومنانه اقشار آسیب دیده بسته کمک معیشتی رزمایش مواسات هزار بسته توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۱۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی در پی حادثه امروز در رژه ارتش در مشهد

به گزارش همشهری آنلاین، در رزمایش امروز ارتش انتشار تصاویری از فعال شدن آبپاش خودروی زرهی حاشیه ساز شده ومورد توجه رسانهها قرار گرفت.

اتفاقی خاص در مراسم رژه روز ارتش در مشهد + فیلم کد خبر 845308 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر ویژه رزمایش دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • وقتی همدلی رئالی ها بر تاکتیک های پپ گواردیولا پیروز شد / ویدیو فان
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • عذرخواهی در پی حادثه امروز در رژه ارتش در مشهد
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • رزمایش هوایی ارتش چین
  • ببینید | نماهنگ «فصل همدلی» منتشر شد
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است