Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@23:16:52 GMT

ترامپ بار دیگر به روزنامه نیویورک تایمز تاخت

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۱۴۹۱

ترامپ بار دیگر به روزنامه نیویورک تایمز تاخت

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در حساب توئیتر خود بار دیگر به یکی از رسانه‌های این کشور تاخت و آن را به نشر اخبار دروغین متهم کرد.

او با حمله به روزنامه نیویورک تایمز از این روزنامه که در چهارم مه برنده سه جایزه «پولیتزر» شده بود خواست به دلیل انتشار اخبار کذب و استفاده از منابع دروغین، این جوایز را پس بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور آمریکا در توئیت خود نیویورک تایمز را به دلیل پوشش خبری تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژه سابق پرونده تحقیقات درباره ارتباط احتمالی کمپین او با روسیه مورد انتقاد قرار داد. این تحقیقات در سال ۲۰۱۹ بدون یافتن مدرک قطعی مبنی بر تبانی ترامپ با روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ ریاست جمهوری آمریکا پایان یافت.

نیویورک تایمز در روسیه نیز به دلیل انتشار گزارش‌هایی درباره چندین موضوع از جمله شیوع ویروس کرونا مورد انتقاد قرار گرفته است. این روزنامه ۱۲ مه گزارشی را با این عنوان «عددی که پروپاگاندا را به چالش می‌کشد: ۱۷۰۰ مرگ دیگر در مسکو» منتشر کرد و در این گزارش مدعی شد مقامات مسکو تعداد قربانیان کرونا را در روسیه کم‌تر از آمار واقعی اعلام می‌کنند. این در حالی است که «تاتیانا گلیکووا» معاون نخست وزیر روسیه، هرگونه دستکاری آمار کرونا را در این کشور رد کرد.

این نخستین بار نیست که ترامپ به یکی از رسانه‌های آمریکا می‌تازد. او از زمان ورود به کاخ سفید به طور مرتب به انتقاد از رسانه‌ها پرداخته است و با چندین رسانه از جمله سی‌ان‌ان اصلا رابطه خوبی ندارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: ترامپ روزنامه نیویورک تایمز نیویورک تایمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۱۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر دفاع روسیه به ظن دریافت رشوه بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، براساس اعلام کمیته تحقیقات فدراسیون روسیه، تیمور ولادیمیروویچ ایوانوف، معاون وزیر دفاع این کشور به ظن دریافت رشوه بازداشت شده است.

در بیانیه کمیته تحقیقات روسیه آمده است که ایوانوف، ذیل بند ۶ ماده ۲۹۰ جرایم کیفری روسیه (رشوه‌خواری) بازداشت شده است.

این کمیته جزئیات دیگری از بازداشت ایوانوف و پرونده مربوطه ارائه نکرده است.

کد خبر 6087234

دیگر خبرها

  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد
  • معاون وزیر دفاع روسیه به ظن دریافت رشوه بازداشت شد
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • نیویورک تایمز: نابودی حماس ممکن نیست
  • انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • نیویورک تایمز: فعالیت حماس در بالا و زیر زمین ادامه دارد