Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه یک، «سید حمید موسوی» اظهار داشت: این تندیس به یاد شهدای سلامت به عنوان نمادی از خدمات رسانی صادقانه نیروهای کادر درمان در بیمارستان شهدای تجریش، همزمان با برگزاری مراسم رسمی به همین منظور با حضور برخی مسؤولان رونمایی می‌شود.

وی افزود: پیشنهاد ساخت تندیس و نامگذاری خیابان به یاد شهدای مدافع سلامت از سوی حوزه درمان و کادر پزشکی مطرح شد که شهرداری منطقه یک قول مساعد جهت همکاری داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی عنوان کرد: شهرداری منطقه یک پیشنهاد حوزه درمان را در شورای شهر تهران مطرح و قرار است تندیس «فرشته مهر» در خیابان شریعتی نصب و کوچه‌ای به نام  شهدای سلامت نیز در حوالی بیمارستان شهدای تجریش نامگذاری شود.

در روزهای کرونا کادر درمانی کشور شبانه روز برای کاهش آلام شهروندان ناشی از این ویروس تلاش کردند و بسیاری از کادر پزشکی در این مسیر به شهادت رسیدند.

منطقه یک تهران در شمال تهران واقع شده است؛ تجریش، قدس، زغفرانیه، چیذر، نیاوران از مهم ترین محلات این منطقه است .

برچسب‌ها شهر تهران شهرداری منطقه یک تهران پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران شهرداری منطقه یک تهران شهر تهران شهرداری منطقه یک تهران شهرداری منطقه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۱۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در سوریه و شهید والامقام سید مهدی جلادتی امشب در حسینیه امام خامنه‌ای گلزار شهدای علی بن جعفر برگزار شد.

در این مراسم که خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و مردم بصیر قم حضور داشتند، یاد و خاطره شهدای سرافراز مدافع حرم گرامی داشته شد و حاضران از تنبیه رژیم جعلی صهیونسیتی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند.

رژیم جعلی صهیونیستی در جنایتی آشکار روز ۱۳ فروردین ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» و پنج نفر از همراهان به نام‌های حسین امان اللهی، سید مهدی جلادتی، محسن صداقت، علی آقا بابایی و علی صالحی روزبهانی به شهادت رسیدند.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی در پایتخت
  • سرپرست شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ تهران منصوب شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار
  • تعویض یونیت پل‌های عابر مکانیزه پایتخت
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت