Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@08:01:55 GMT

کشف ۱۷میلیارد ریال کالای قاچاق در کاشان

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۱۵۳۹

به گزارش ایلنا از اصفهان، سرهنگ علی قربانی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان کاشان طی هماهنگی با مقام قضایی ودر راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، عملیاتی ۸ مرحله ایی در مبادی ورودی کاشان اجرا کردند.

وی تصریح کرد: طی بازرسی از ۱۱دستگاه خودرو، یک هزار و۳۸۱قطعه بلورجات خارجی،۱۰ دستگاه کولر گازی،یکصد قطعه لوازم یدکی خودرو،۴دستگاه تلوزیون ال ای دی ۸۰ اینچی،۸ طاقه پارچه،نهصد قلم لوازم آشپزخانه،ششصد قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی که همگی فاقد مدارک گمرکی بودند کشف وظبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی در ادامه خاطرنشان کرد کارشناسان ارزش ریالی محموله های کشف شده را بالغ بر یک ۱۷میلیارد ریال ارزیابی کردند که در این ارتباط هم ۱۴ قاچاقچی دستگیر وپس از تشکیل پرونده،تحویل مقامات قضایی شدند.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کاشان کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق در کاشمر

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از کشف یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال مواد غذایی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسن مشهدی در تشریح این خبر به ایسنا گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه وانت سایپا مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو مقادیر قابل توجهی مواد غذایی قاچاق که فاقد هرگونه فاکتور خرید و مجوز حمل بود کشف کردند.

سرهنگ مشهدی با اشاره به معرفی یک متهم به اداره تعزیرات حکومتی، افزود: ارزش کالاهای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل خوب فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تصریح کرد: قاچاق کالا ضربات سنگینی به اقتصاد کشور وارد می‌کند و پلیس با قاطعیت با متخلفان برخورد می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • كشف بيش از يک ميليارد كالای قاچاق در كاشمر
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق در کاشمر
  • کشف بیش از یک میلیارد کالای قاچاق در کاشمر 
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد
  • توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان
  • دپوی ۸ میلیاردی کالای قاچاق در بندر عباس  
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل کالای قاچاق درلنجان
  • کشف کالای قاچاق به ارزش ۷ میلیارد تومان در مرند
  • قاچاق سوخت 3 نفر را در جنوب کرمان قربانی کرد
  • فروشنده لوازم ورزشی قاچاق به پرداخت ۳۳ میلیارد ریال محکوم شد