Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار سلماس گفت: فضای فعلی دیالیز بیماران و دستگاه های دیالیز پاسخگوی شهرستان نیست و نیاز داریم تا ساختمان دیالیز هرچه سریعتر تکمیل شود.

مرتضی اصغری امروز ۷خرداد در جلسه ستاد مقابله با کرونا در سلماس با بیان اینکه سلماس ۱۰۵ بیمار دیالیزی دارد، اظهار کرد: فضای فعلی دیالیز بیماران و دستگاه های دیالیز پاسخگوی شهرستان نیست و نیاز داریم تا ساختمان دیالیز هرچه سریعتر تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ۵ پروژه عمرانی بالای ۸۰درصد پیشرفت در حوزه بهداشت و درمان داریم اما نیمه کاره مانده اند و درخواست داریم تا نسبت به تکمیل آنان اقدام لازم صورت گیرد.

اصغری خاطرنشان کرد: شاخص تخت بیمارستانی سلماس زیر یک است و نیاز مبرم داریم تا بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی شهرستان هر چه سریعتر به نتیجه برسد.

وی بیان کرد: احداث دانشکده بهورزی سلماس با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی نیمه کاره مانده و علی رغم تخصیص بخشی از  اعتبارات هیچ اقدامی برای تکمیل آن صورت نگرفته است.

فرماندار سلماس در خصوص علل افزایش آمار مبتلایان به کرونا در سلماس تصریح کرد: تغییر رویه اعلام آمار مبتلایان از سوی وزارت بهداشت، قرار گیری سلماس بین دو قطب آلوده ارومیه و خوی ، اسکان ۲۰۰۰ نفر از زلزله زدگان قطور خوی در سلماس ، آزادسازی پروتکلهای بهداشتی از جمله دلایل مهم افزایش آمار کرونا در سلماس است.

وی تصریح کرد: دانشکده پرستاری سلماس نیز وضعیت قابل قبولی ندارد و چارت دانشگاهی و فضای آن نیاز به مساعدت و ساماندهی و توجه ویژه دارد.

به گزارش ایسنا، اصغری افزود: بیمارستان سلماس با داشتن یک دستگاه ضدعفونی، نیازمند دستگاه اتوکلاو و ضدعفونی دیگر است و امیدواریم با عنایت دانشگاه علوم پزشکی استان این نیاز کادر درمان برطرف شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دياليز تخت بیمارستانی کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۱۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرف هزینه ۱۲۵۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان

طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در بازدید از روند نهایی تکمیل پروژه بیمارستان بهارستان (مرکز جامع درمان سرطان) که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی انجام گرفت، گفت : تاکنون هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه هزینه شده است.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های مکرر صورت گرفته، رفع نواقص این پروژه مناسب بوده است و امیدواریم که این روند تا ۱۰ اردیبهشت ماه به اتمام برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: این پروژه پس از بهره برداری می‌توانند کل منطقه غرب کشور و حتی مناطقی از شمال غرب را پوشش درمانی بدهد.

نجفی با بیان اینکه پروژه بیمارستان بهارستان از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور به استان کرمانشاه است، گفت: این طرح، طرحی مهم و کلیدی است که تمام خدمات آن به بیماران کاملاً رایگان است.

نجفی با اشاره به هزینه‌های بالای درمان بیماران سرطانی در مراکز خصوصی، بهره‌برداری سریع‌تر از این مرکز را در جهت رفاه حال بیماران ضروری دانست .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • صرف هزینه ۱۲۵۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان
  • بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی شهرستان سلماس
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت
  • بهره برداری از بیمارستان اسلامشهر ۵۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد
  • تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر از مطالبات جدی مردم است