Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، سرتیپ «یحیی رسول» سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق امروز چهارشنبه گفت که در حال اجرای عملیات بی‌سابقه و پیشگیرانه علیه داعش هستیم.

او در مصاحبه با شبکه المیادین گفت که ما اطلاعاتی را درباره تروریست ملقب به «حجی تیسیر» معروف به «والی عراق» در اختیار ائتلاف بین‌المللی قرار دادیم.

رسول اشاره کرد که طی عملیات‌های بی‌نظیر، ضربات بی‌سابقه‌ای را به داعش وارد کردیم و تا نابودی تروریست‌ها هرگز آرام نخواهیم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق با اشاره به اینکه داعش از شیوه‌های غافلگیری استفاده می‌کند، تأکید کرد که اما داعش توان رویارویی با ما را ندارد و ما نیز تا نابودی داعش از پای نخواهیم نشست.

رسول همچنین گفت که هماهنگی با سوریه برای نابودی داعش ادامه دارد و یک مرکز چهارجانبه تبادل اطلاعاتی و هماهنگی اطلاعات وجود دارد.

او افزود که اطلاعات مهمی را درباره داعش در اختیار سوریه قرار دادیم که ارتش سوریه با استفاده از این اطلاعات ضرباتی را به داعش وارد آورد.

او تصریح کرد که ما آماده مقابله با هر گونه پیشروی تروریست‌ها از طریق مرز بین عراق و سوریه هستیم.

سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق افزود که ما قادر به حمایت از حاکمیت خود هستیم و به هیچ سرباز بیگانه‌ای برای مقابله با داعش در عراق نیاز نداریم.

منبع: الف

کلیدواژه: نیروهای مسلح عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۱۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای یمنی در دفاع از فلسطین یک کشتی آمریکایی با نام ( MAERSK YORKTOWN )  را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

وی افزود: «نیروهای مسلح یمن همچنین یک ناو آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسراییلی با نام (MSC VERACRUZ )  را در اقیانوس هند مورد حمله قرار دادند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • خبر خوش برای سربازان؛ آتش‌نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • آتش نشانی هم سرباز می گیرد
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»