Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مشهد در مجلس گفت: آقای روحانی گفته بود که برجام در دیوار تحریم ها ایجاد ترک کرد در حالی که امروز اعزام نفتکش‌هابه ونزوئلا بر دیوار تحریم‌ها ترک انداخت.

محمدجواد کریمی‌قدوسی منتخب مردم مشهد در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره ارسال بنزین توسط نفتکش‌های ایرانی به ونزوئلا و ورود موفقیت‌آمیز نفتکش های ایرانی به آبهای این کشور، اظهار داشت: این مسئله برای جمهوری اسلامی یک نقطه عطف بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمن اصلی ما (آمریکا و رژیم صهیونیستی) با زیرپا گذاشتن موافقت جامع انجام شده «برجام» و بازگشت به تحریم‌ها تصمیم گرفت که دست به تشدید تحریم و تهدید بزنند و فشار را بر روی جمهوری اسلامی مضاعف کند تا جایی که حتی به خود اجازه داد رسما طراحی ترور شهید سلیمانی  قهرمان ملی منطقه را ترور به شهادت برساند و اعلام هم کند من این کار را کردم یعنی خودش را در اوج قدرت نشان داد.

کریمی‌قدوسی با بیان اینکه اسلام منشا همه قدرتهاست و مبنای جمهوری اسلامی نیز قرآن و اسلام است، خاطرنشان کرد: اسلام ذلت را برای هیچ انسانی به خصوص مسلمان نمی پذیرد. جمهوری اسلامی توانست با اتکا به قرآن و حکمت‌های رهبری با زدن عین الاسد که در واقع شلیک به هژمونی آمریکا بود دست برتر خود را در دنیا به اثبات برساند.

کریمی قدوسی می‌گوید که صادرات رسمی نفت و بنزین به ونزوئلا یک اقدام از قبل برنامه‌ریزی شده، بوده است.

منتخب مردم مشهد در مجلس یازدهم تصریح کرد: آمریکایی‌ها  اراده کرده بودند مقابل صادرات رسمی نفت و بنزین به ونزوئلا بایستند  نه از طریق اعزام دیپلمات و نه به واسطه یک کشور دیگر توسط ما بلکه از طریق رسانه‌های ایرانی متوجه شدند که  اگر غلطی صورت دهند ماجرای عین الاسد و گروگان کشتی‌های نفتی انگلیسی تکرار می‌شود.

وی افزود: آمریکایی‌ها که ما را در انجام وعده‌های خود صادق دیده بودند جرات نکردند نفتکش‌های ما را در حوزه اقیانوس اطلس به گروگان گرفته، محاصره کنند و یا به بندر دیگر ببرند بنابراین این حرکت از قبل برنامه‌ریزی شده با اقتدار صورت گرفت.

وی گفت:  آقای روحانی گفته بود که برجام در دیوار تحریم ها ایجاد ترک کرد در حالی که امروز اعزام این نفتکش‌ها با برنامه‌ریزی به دست دست نیروهای انقلاب اسلامی  و پشتوانه نیروهای مسلح بر دیوار تحریم‌ها ترک انداخته است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: برجام تحریم ها روحانی نفت نفتکش دیوار تحریم ها جمهوری اسلامی کریمی قدوسی نفتکش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۱۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که ۱۶ فرد و دو نهاد مرتبط با سپاه پاسداران ایران را در واکنش به حمله موشکی و پهپادی به اسرائیل تحریم کرده است.

به گزارش مهر به نقل از الجزیره، خبرگزاری رویترز به نقل از جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید این کشور علیه ایران خبر داد.

رئیس‌جمهور آمریکا در شرح تحریم‌های جدید علیه ایران افزود که این تحریم‌ها فرماندهان و نهادهای مرتبط با سپاه پاسداران ایران را هدف قرار داده است. 

جو بایدن تصریح کرد: آمریکا در خصوص تحریم‌های جدید علیه ایران با کشورهای عضو گروه هفت هماهنگ است و متحدان ما تحریم‌ها و اقدامات بیشتری را علیه برنامه نظامی بی‌ثبات کننده ایران وضع خواهند کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا هم اعلام کرد که ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را در واکنش به حمله ایران به اسرائیل در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. 

این وزارتخانه افزود که پنج شرکت را که برای شرکت فولاد خوزستان مواد اولیه فراهم می‌کردند، تحریم کرده است. 

بر اساس ادعای وزارت خزانه داری آمریکا، نهادها و افرادی که تحریم شده اند، به ایران در زمینه تولید و گسترش برنامه پهپادی کمک می‌کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد
  • واکنش ایران به اقدام آمریکا برای تمدید تحریم نفتی ونزوئلا
  • ایران تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد
  • وضع دوباره تحریم‌های آمریکا علیه نفت ونزوئلا
  • بیانیه ضد ایرانی جو بایدن
  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد
  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را در حمایت از اسرائیل تحریم کرد
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • این عکس از حمله سپاه به اسرائیل تاریخی شد /گاف نماینده اسرائیل در سازمان ملل /موشک هایی که از دیوار دفاعی اسرائیل عبور کرد