Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هنرآنلاین، این مسابقه که هشتم فروردین ۱۳۹۹ با انتشار فراخوانی از سوی لیلی گلستان آغاز به کار کرد تا پایان مهلت دریافت آثار، بیستم اردیبهشت ماه نزدیک به ۱۰۰۰ اثر دریافت کرد که در این میان استقبال ایرانیان از آمریکا، فرانسه، انگلیس، قطر و عمان بسیار جالب توجه بود.

کار مرحله اولیه داوری آثار را خود خانم گلستان به عهده گرفت و برای داوری نهایی از اساتید فرشید مثقالی و کامبیز درم بخش و نیز خانم تارا بهبهانی دعوت کرد تا بهترین‌ها را گزینش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلام همراهی شهرداری تهران و وعده انتشار کتاب از گزیده آثار و ارسال آن برای شهرداران دیگر شهرهای دنیا به علاوه اهدای ۱۰ جایزه نقدی، ۱۰ لوح افتخار و البته اکران گزیده‌ای از آثار روی یک دیوار در منطقه پنج شهرداری تهران به ابعاد این اتفاق هنری افزود.

اکنون برندگان این جایزه در دو رده سنی زیر شش سال و شش تا ده سال اعلام شده است: برندگان گالری گلستان: سیاوش واسعی، آراد اسکندری، رامتین نجمی؛ برندگان شرکت روغن زیتون مینو دشت.

پارتا امامی، پارسا زین الدینی، آنا امکانی و برندگان شهرداری تهران: کارن کاظم توری، نگین شمس الدینی، یونا انصار، هلنا راهدار، نسیم پور فتح، مانی نفری، نیروانا محمدنژاد، ارغوان قادری زاده، دلنیا هاشمی، کیمیا بلالی، مه پاس نجار سالکی، ترانه دانایی، سارا آبای فینی، ایران اسد زاده، فاطمه افضلی، نرگس حسینی نژاد، آرام صیاد، نامی تابعیان، غزل رحمانی نژاد، آیدا احمدی.

علاقمندان می توانند آثار برگزیده را هم اکنون در سایت و اینستاگرام گالری گلستان تماشا کنند.

کد خبر 515402 برچسب‌ها هنرهای تجسمی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام محی الدینی گفت: رفت و آمد در پست‌ها و جایگاه‌های مختلف طبیعی هست ولی سعی کنیم در این مدت کوتاه رضایت خدا را در نظر بگیریم، اگر نیت ما ترفیع جایگاه و رسیدن به پست‌های بالاتر باشد و خدمت به مردم را فراموش کنیم جز خسران چیزی در بر ندارد.    رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز گفت: دوست نداشتیم در پایان سال و در برهه حساس عید نوروز و ماه مبارک رمضان شهر بدون فرماندار شود که اینچنین شد و کار‌هایی بر زمین ماند.    امام جمعه مهریز افزود: از همه مدیران و مردم شریف مهریز در خواست میکنم همکاری لازم با فرماندار جدید را داشته باشند و مواظب باشیم کوتاهی در حق مهریز نشود.    حجت الاسلام محی الدینی در پایان بیان داشت: مصوبات کارگروه توسعه شهرستان و برخی مصوبات سفر استاندار در شهرستان بر روی زمین مانده است که از فرماندار جدید انتظار می‌رود به طور جدی پیگیری انجام شود.

دیگر خبرها

  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • طراحی الگوهای جدید برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • الگوی جدیدی برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا