Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی از تولید و رونمایی نماهنگ «با همیم» با هدف انسجام و وحدت اجتماعی در مقابله با ویروس کرونا در تبریز خبر داد. 

سیدمحمدحسین بلاغی با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای افزایش روحیه وحدت، انسجام و همدلی مردم در مقابله با ویروس کرونا و همچنین نمایش جلوه های ایثار، فداکاری و نوع دوستی ملت بزرگ ایران در رزمایش کمک مومنانه، حوزه هنری آذربایجان شرقی اقدام به تهیه و تولید نماهنگ «با همیم» کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این اثر که با اجرای گروه سرود نسیم ولایت تبریز تولید شده، به بیماری کرونا با رویکرد امید آفرین و پرنشاط پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: این سرود به تهیه کنندگی حوزه هنری استان و با اجرای گروه سرود نسیم ولایت تبریز به سرپرستی ایمان حاجی زاده و به کارگردانی سید امین بهکار و به پاس قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی مدافعان سلامت و نمایش اتحاد و همدلی عموم مردم استان در برابر این بیماری تهیه و تولید شده است.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، بلاغی با بیان این‌که نماهنگ «با همیم» از طریق سایت رسمی حوزه هنری استان و فضای مجازی منتشر می‌شود، ادامه داد: این نماهنگ از طریق رسانه ملی نیز منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری سرود و نماهنگ کروناویروس حوزه هنری آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۱۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ حریفت منم منتشر شد

دریافت 22 MB

به گزارش خبرنگار مهر، این ویدئو شامل نماهنگ حریفت منم با اجرای محمد حسین عسکری است که در مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی همدان تولیده شده است.

کد خبر 6087932

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • نماهنگ حریفت منم منتشر شد
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز