Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبی ها مشکلی ندارند تا بازی با فولاد را در محل دیگری برگزار کنند.

طرفداری- سعید رمضانی، مدیر تیم فوتبال استقلال می گوید اگر قرار باشد در شهر دیگری با فولاد بازی کنیم، ما مشکلی نداریم.

سعید رمضانی در خصوص اینکه گفته می‌شد بازیکنان تیم فوتبال استقلال از زمین تمرینی خود راضی نیستند، اظهار داشت:

بازیکنان چنین چیزی را به ما انتقال ندادند، ما ۲ زمین تمرین در اختیار داریم و هر وقت کادرفنی صلاح بداند زمین تمرین‌مان را تغییر خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد و حداقل ما نشنیده‌ایم.  

وی در خصوص اینکه مراحل بازگشت دیاباته به ایران به کجا رسید، عنوان کرد:

دیاباته با حل مشکل خروجی‌اش به احتمال فراوان جمعه یا همان بامداد شنبه به ایران خواهد رسید تا روز شنبه پس از انجام تست کرونا بتواند در تمرینات حاضر شود. وجود این مهاجم کمک زیادی به تیم ما خواهد کرد.  

مدیر تیم فوتبال استقلال در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا از تقابل با فولاد خوزستان که ۴ بازیکن کرونایی دارد آنهم در اهواز واهمه ندارید، خاطرنشان کرد:

ما تابع دستورلات سازمان لیگ هستیم، اما طبیعی است که هر فردی نگران سلامتی خود و البته خانواده‌اش است. با این حال ما تمرینات را دنبال می‌کنیم و اگر قرار باشد در شهر دیگری نیز بازی برگزار شود ما آمادگی داریم و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت ماه بامداد شنبه شارژ می شود

تین نیوز

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت ماه خودروهای شخصی بدون هیچ گونه تغییری، ساعت صفر بامداد شنبه (یکم اردیبهشت ماه) در کارت های هوشمند سوخت شخصی شارژ می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت های هوشمند سوخت شخصی واریز خواهد شد، همچنین سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می شود.

سهمیه بندی بنزین از ساعت صفر روز جمعه، ۲۴ آبان ماه سال ۱۳۹۸ براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، برای همه وسایل نقلیه بنزین سوز آغاز شد.

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت های هوشمند سوخت برای مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت ها هم اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودروهای شخصی و موتورسیکلت ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

هم اکنون کشور در شرایط ناترازی تولید و مصرف بنزین قرار گرفته و لازم است مدیریت بهینه مصرف سوخت و استفاده از کارت سوخت شخصی به منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد تا کشور را در معرض خطر واردات سوخت قرار ندهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سعید دقیقی: وظیفه داریم کمک کنیم شایسته‌ترین تیم قهرمان شود
  • پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه بامداد شنبه شارژ می‌شود
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت ماه بامداد شنبه شارژ می شود
  • ناسا در مریخ با مشکلی بزرگ مواجه شد
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال