Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@20:23:39 GMT

کشف6کیلوگرم گراس در متروی پایتخت

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۲۲۱۲

رئیس پلیس مترو پایتخت از کشف ۶ کیلو ماده مخدر گراس از ۳ جوان خبر داد. ناطقان: سرهنگ سعید عطاالهی با اشاره به کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع گراس در متروی پایانه جنوب اظهار داشت: صبح امروز عوامل گشت آشکار ایستگاه پایانه جنوب در سکوی مسافربری مترو حین گشت زنی به سه پسر جوان مشکوک می‌شوند.

وی افزود: این سه پسر به همراه خود کوله پشتی‌های بزرگی داشتند که به محض مشاهده مأموران، مسیر خودشان را عوض می‌کنند و سعی داشتند از سالن مترو خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس متروی پایتخت گفت: این موضوع باعث شد تا عوامل گشت آشکار پلیس مترو به این سه نفر مشکوک شوند و آنها را متوقف کنند و جهت بررسی محتویات کوله پشتی ها، آنها را به ایستگاه پلیس مترو منتقل کنند.

وی تصریح کرد: پس از انتقال این افراد به ایستگاه پلیس مترو، با بررسی کوله پشتی‌های آنها، مشخص شد که در هر کوله پشتی بسته سیاه رنگ بزرگی قرار دارد که داخل هر کدام از این بسته‌های سیاره رنگ مواد مخدر از نوع گراس به وزن تقریباً دو کیلوگرم وجود دارد.

عطاالهی گفت: بعد از توزین و تجمیع این بسته‌ها، مشخص شد که ۶ کیلوگرم ماده مخدر از نوع گراس همراه این سه جوان بوده است.

وی تصریح کرد: با بررسی‌های دقیق‌تر مشخص شد این نفرات که بین ۲۰ تا ۲۳ سال سن دارند، این مواد را از یکی از شهرستان‌های شمالی تهران خریداری کردند و قصد داشتند با انتقال آن از طریق مترو، این مواد مخدر را به پایانه جنوب برسانند و بعد به یکی از شهرستان‌ها انتقال دهند که البته با هوشیاری مأموران پلیس مترو نقشه این افراد نقش برآب می‌شود.

عطاالهی گفت: افراد دستگیر شده فاقد سابقه کیفری بودند و در اعترافاتشان اقرار کردند که به منظور کسب درآمد، این کار را انتخاب کرده اند و می خواسته اند محموله مواد مخدر را به یکی از شهرستان‌ها ارسال کنند.
منبع: مهر برچسب ها: گراس ، مترو ، پایتخت ، کشف

منبع: ناطقان

کلیدواژه: گراس مترو پایتخت کشف کوله پشتی پلیس مترو مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۲۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر و کنترل محور‌های مواصلاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مراغه در یک عملیات ویژه و با تحقیقات فنی و پلیسی از فعالیت ۲ نفر که با یک دستگاه خودروی پراید در زمینه قاچاق عمده مواد مخدر فعالیت می‌کردند مطلع و موضوع در دستور کار عملیاتی پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با شناسایی کامل مسیر عبور سوداگر مرگ و نوع خودروی وی با هماهنگی‌های لازم تیم‌های ویژه در محدوده شهرستان وارد عمل شدند.

 فرمانده انتظامی مراغه ادامه داد: در یک عملیات غافلگیرانه ماموران با تعقیب و مراقبت لازم خودرو را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۴۴ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • اجرای طرح کوله پشتی کتاب در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری