Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@14:13:14 GMT

۱۲ هزار تن برنج وارد بندر بوشهر شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۲۲۳۸

به گزارش ایلنا از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد شکیبی‌نسب در اینباره گفت: این کشتی حامل ۱۲ هزار تن برنج است که از مبدا هند وارد بندر بوشهر شده است.

وی افزود: با تصمیمات سازمان بازرگانی دولتی ایران و سازمان بنادر و دریانوردی مقرر شد کشتی‌های حامل کالا‌های اساسی به بندر بوشهر تخصیص داده شود که بر این اساس از نیمه دوم آذرماه سال گذشته ورود این کشتی‌ها به بندر بوشهر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: سال گذشته در مجموع ۴ فروند کشتی حامل کالا‌های اساسی در بندر بوشهر پهلوگرفت که ۴۵ هزار تن برنج در این بندر تخلیه شد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بندر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۲۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی اسکله‌های گلستان از ۷۵ هزار گردشگر دریایی

ایسنا/گلستان سرپرست بنادر و دریانوردی گلستان از عدم وقوع هرگونه حادثه دریایی در استان از زمان آغاز طرح ستاد تسهیلات نوروزی تاکنون خبر داد و افزود: بیش از ۷۵ هزار نفر مسافر و گردشگر نوروزی برای گردشگری دریایی از اسکله‌های قایقرانی سواحل استان استفاده کردند.

سید محسن طیرانی در گفت‌وگو با ایسنا به ارائه آخرین آمار تردد گردشگر از بنادر استان گلستان اشاره کرد و افزود: از زمان آغاز اجرای طرح ستاد تسهیلات نوروزی در ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تاکنون بیش از ۷۵ هزار نفر مسافر و گردشگر با استفاده از ۵۳ فروند شناور تفریحی و تعداد ۱۵ هزار و ۱۸ سرویس خروجی در تعاونی‌های قایقرانی تفریحی سواحل استان گلستان بدون هیچ‌گونه حادثه اقدام به سفرهای دریایی کردند.

وی با بیان اینکه بیشترین جذب مسافر در سفرهای دریایی از طریق سواحل بندرترکمن بوده است، ادامه داد: آمار به دست آمده از بازرسان کنترل و نظارت واحد دریایی بنادر گلستان ۴۱ هزار و ۴۹۰ نفر مسافر توسط قایق‌های تفریحی در محدوده جزیره آشوراده و خلیج گرگان تردد کرده‌اند.

سرپرست بنادر و دریانوردی گلستان با تأکید بر اینکه در این سفرهای دریایی موارد و امکانات ایمنی لازم برای خدمات‌رسانی مناسب به مسافران مدنظر قرار گرفت، افزود: تمامی قایق‌ها از لحاظ فنی معاینه و سرویس شدند تا شاهد هیچ گونه حادثه نباشیم.

طیرانی با اشاره به اینکه با توجه به استقرار تیم‌های نظارتی بنادر و دریانوردی گلستان متشکل از واحد دریایی، HSE و روابط عمومی و همیاران ناجی مستقر در اسکله‌های تفریحی گلستان و همکاری شایسته پایگاه دریابانی بندرترکمن، هیچ‌گونه حادثه و برخورد و تصادمی برای شناورها و مسافران نوروزی گزارش نشد، خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های بنادر استان گلستان همچنان در حال ارتقای کیفیت است تا به گردشگران بیشتری خدمات بهینه ارائه شود.

سرپرست بنادر و دریانوردی گلستان در پایان از همه دست اندرکارانی که در اجرای طرح تسهیل سفرهای دریایی ۱۴۰۳ مدیریت بنادر گلستان را یاری کردند، تقدیر و قدردانی کرد و گفت: بندرترکمن با وجود جاذبه‌هایی طبیعی دریا، جزیره آشوراده و صنایع دستی و بندرگز با وجود دارا بودن اسکله و شهر ورودی گلستان یکی از مهم‌ترین مراکز گردشگری استان محسوب می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم راه اندازی دهکده لجستیکی در بندر بوشهر
  • فعالیت بنادر مسافری هرمزگان متوقف شد
  • بنادر مسافربری هرمزگان تعطیل شدند
  • هوشمند‌سازی عملیات بندری وسایل نقلیه در بنادر شرق هرمزگان
  • راه اندازی دهکده لجستیک در بوشهر
  • دهکده لجستیک در بندر بوشهر راه‌اندازی می‌شود
  • دهکده لجستیک در بوشهر راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی دهکده لجستیک برای تخلیه و بارگیری کالا در بوشهر
  • لایروبی بیش از سه میلیون مترمکعب از اسکله‌ها و آبراه‌های بندر امام خمینی
  • میزبانی اسکله‌های گلستان از ۷۵ هزار گردشگر دریایی