Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون ژیمناستیک با بیان اینکه در حال حاضر 200 هزار و 700 نفر در رشته ژیمناستیک فعالیت دارند، گفت: به کسب سهمیه المپیک بسیار نزدیک هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، زهرا اینچه‌درگاهی عصر امروز در مجمع انتخابات رئیس هیئت ژیمناستیک چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در دو سال اخیر صد هزار نفر به تعداد ژیمناستیک‌کاران کشور افزوده شده است، گفت: در حال حاضر 200 هزار و 700 نفر در رشته ژیمناستیک فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به مدال‌آوری‌ها و موفقیت‌های اخیر در ورزش ژیمناستیک گفت: کسب بیش از 60 مدال، کسب سهمیه المپیک جوانان برای اولین‌بار و دریافت مدال برنز این رقابت‌ها از جمله این موفقیت‌هاست.

وی یادآور شد: در سال گذشته نیز دو مدال همزمان در المپیک آسیا کسب کردیم و ایران سوم رنکینگ جهانی شد.

اینچه‌درگاهی با بیان اینکه به سهمیه المپیک جهانی هم بسیار نزدیک هستیم، گفت: موفقیت جز در سایه برنامه‌ریزی محقق نمی‌شود.

آمادگی فدراسیون برای توسعه ژیمناستیک در چهارمحال و بختیاری

رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: رشد و توسعه ورزش در این استان بسیار خوشحال‌کننده است اما متاسفانه ورزش ژیمناستیک سهمی در این پیشرفت‌ها ندارد.

اینچه‌درگاهی اظهار داشت: این فدراسیون تمام‌قد آماده ارائه کمک‌های مالی و فنی برای رشد و توسعه ورزش ژیمناستیک در چهارمحال و بختیاری است.

وی خاطرنشان کرد: از امروز به بعد و با انتصاب رئیس جدید هیئت ژیمناستیک امیدواریم که چهارمحال و بختیاری در توسعه ورزش ژیمناستیک پویاتر عمل کند.

انتهای پیام/68033/م

منبع: فارس

کلیدواژه: ژیمناستیک زهرا اینچه درگاهی المپیک مدال چهارمحال و بختیاری ورزش ژیمناستیک سهمیه المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر قریب الوقوع اردوغان به عراق پس از ۱۳ سال

دفاع ترکیه در اشاره به سفر اردوغان به عراق گفت: «برای اولین بار در روابط دو کشور توافقنامه راهبردی امضا خواهیم کرد.» - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه روز دوشنبه به بغداد و سپس به اربیل خواهد رفت. از آخرین سفر اردوغان به عراق 12 سال می گذرد.

یاشار گولر وزیر دفاع ترکیه در اشاره به سفر اردوغان به عراق گفت: «برای اولین بار در روابط دو کشور توافقنامه راهبردی امضا خواهیم کرد.»

وی در رابطه با حضور «پ ک ک» در عراق اضافه کرد: «دوستان عراقی ما، پ ک ک را سازمان تروریستی اعلام نکردند اما برای اولین بار اصطلاحی نزدیک به آن را قبول کردند.»

پیش تر هاکان فیدان، وزیر خارجه به همراه یاشار گولر، وزیر دفاع و ابراهیم کالین رئیس سازمان اطلاعات ترکیه در بغداد، نشست امنیتی برگزار کرده بودند.

گولر در اشاره به جزئیات توافقنامه راهبردی عراق و ترکیه افزود: «در این توافقنامه، ایجاد منطقه ای هائل تا فاصله 30 کیلومتری خاک عراق جهت پاکسازی دو منطقه «گارا» و «قندیل» از اعضای پ ک ک، گنجانده خواهد شد.»

همچنین رجب طیب اردوغان در خصوص سفرش به عراق، مسئله آب، گاز و نفت را حائز اهمیت دانست.

ثائر الجبوری، عضو کمیسیون کشاورزی پارلمان عراق در اشاره به سفر هیئت ترکیه ای، احتمال امضای پروتکل آب بین دو کشور را قوی می داند.

وی در مصاحبه با پایگاه خبری بغداد الیوم گفت: «اقتصاد و آب دو مسئله اصلی این سفر خواهد بود. اردوغان، «جاده توسعه» را عاملی برای احیای اقتصاد ترکیه می بیند. بغداد فعالانه به دنبال امضای پروتکل جامع درخصوص پرونده آب است که حق عراق را به طور عادلانه در جهت تامین آب های دجله و فرات تضمین خواهد کرد.»    

بیانیه مشترک امنیتی ترکیه و عراق؛ حضور پ ک ک در عراق غیرقانونی استاردوغان: "جاده توسعه" را با کمک امارات و عراق به جاده ابریشم جدید تبدیل می‌کنیم

 

در ماه های گذشته محسن المندلاوی، نائب رئیس پارلمان عراق و نعمان کورتولموش، رئیس پارلمان ترکیه درباره فعال سازی کمیته مشترک آب و امنیت توافق کرده بودند.

انتظار می رود در سفر رئیس جمهور ترکیه به عراق علاوه بر پرونده های جاده توسعه و بحران آب، مسائلی از قبیل صادرات نفت اقلیم کردستان و بحران ریاست پارلمان عراق مورد بحث و بررسی قرار بگیرد. همچنین رسانه های عراقی پیش بینی می کنند 40 تفاهمنامه بین طرفین امضا خواهد شد.   

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اینچه درگاهی: کسب سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • ناگفته‌های خیرخواه از سفر دشوار برای کسب سهمیه‌ المپیک
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران؛ کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی
  • الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم
  • ایران در انتظار اعلام رسمی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای تایید سهمیه المپیک
  • سفر قریب الوقوع اردوغان به عراق پس از ۱۳ سال
  • مدنی: الفتی حرکت ابداعی اجرا نکرد/ فدراسیون جهانی ژیمناستیک کسب سهمیه را اعلام می‌کند