Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار خوشاب گفت: زیرساخت‌‎های ناحیه صنعتی خوشاب شامل آب، برق، گاز و خطوط تلفن فراهم شده و مهیای جذب سرمایه گذاران است که تاکنون از این ظرفیت استفاده مطلوب نشده است.

به گزارش قدس آنلاین، امان الله خدمتگزار  در بازدید از شهرک صنعتی خوشاب افزود: از مجموع ۱۳ قرارداد سرمایه گذاری خوشاب تاکنون دو مورد آن به بهره برداری رسیده که باید با رفع موانع سایر قراردادها رشد اقتصادی منطقه شتاب بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: قراردادهای سرمایه‌گذاری به تنهایی موجب رونق و جهش تولید نمی‌شود بلکه باید با رفع مشکلات، جوازهای تاسیس به مرحله صدور پروانه بهره‌برداری برسد. فرماندار خوشاب گفت: این شهرستان یکی از قطب های تولید محصولاتی چون پسته، کشمش، زعفران، زیره و تخمه آجیلی در خراسان رضوی است که با نبود صنایع فرآوری و تبدیلی، عمده این محصولات به صورت خام فروشی و غیرفرآوری از شهرستان خارج می‌شود.
خدمتگزار افزود: این شهرستان با ۱۱ هزار هکتار باغ پسته از نظر سطح زیر کشت رتبه دوم را در خراسان رضوی دارد که باید با ایجاد فرآوری و صنایع تکمیلی از خام فروشی پسته آن جلوگیری شود.
وی ادامه داد: در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی شهرستان خوشاب، هلدینگ اقتصادی پارسیان به عنوان معین اقتصادی این شهرستان مشخص شده است که اجرای  ۱۹ سند همکاری با سرمایه‌گذاری ۲۷۰ میلیارد ریال را در حوزه های صنعت، کشاورزی و توسعه روستایی شهرستان خوشاب با اشتغال‌زایی برای ۲۴۵ نفر تعهد کرده است.
منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خوشاب سرمایه گذاری فرمانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۲۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد

سید مسعود عظیمی در بازدید شهرک‌ها و نواحی صنعتی فیروزآباد با بیان اینکه هم‌اکنون شهرک‌های صنعتی روزبدان و میمند فعال و آماده جذب سرمایه‌گذار است، گفت: فعال‌سازی ناحیه صنعتی جایدشت نیز در برنامه قرار خواهد گرفت.

او تصریح کرد: ۵۵ واحد تولیدی، صنعتی بهره‌بردار با اشتغال ۴۶۰ نفر نیز در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد مشغول فعالیت هستند.

عظیمی با بیان اینکه شهرستان فیروزآباد به علت موقعیت جغرافیایی و قرارگیری در مسیر محور مواصلاتی استان با پارس جنوبی از ظرفیت‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است، افزود: توسعه اراضی شهرک‌های صنعتی این منطقه با هدف بسترسازی برای استقرار صنایع در برنامه قرار دارد.

او با اشاره به اینکه در راستای تکمیل زیرساخت‌ها، ۵ پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در یک سال گذشته در شهرک‌های صنعتی روزبدان و میمند انجام یا در حال انجام است، گفت: این طرح‌ها شامل تکمیل شبکه داخلی آب و فاضلاب و جدول‌گذاری و زیرسازی معابر در شهرک روزبدان و طرح‌های تکمیل زیرسازی و شبکه داخلی آب در شهرک صنعتی میمند است.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه با بیان اینکه واحد‌های صنعتی بزرگی در شهرک صنعتی میمند در مرحله استقرار هستند و این شهرک صنعتی افق درخشانی برای توسعه و تبدیل شدن به‌عنوان یک قطب صنعتی دارد، افزود: از واحد‌های صنعتی مطرحی که هم‌اکنون مراحل پایانی ساخت‌وساز را طی می‌کند، دو واحد صنعتی تولید روغن پایه با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۶۰ نفر انجام است که نیمه نخست امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • پیشنهاد شهروند نی ریزی برای جلوگیری از خشکسالی در پی خشک شدن درختان پسته
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • اطلس سرمایه‌گذاری زمینه جذب سرمایه گذاران در ایلام را تسهیل می‌کند
  • سرمایه گذاری ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
  • حمایت از باغداران با برگزاری دوره آموزشی مدیریت آفات پسته