Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید آزاد راه رشت- قزوین در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دولت تعهد کرده که باقیمانده این مسیر تا نوروز ۱۴۰۰ بهره برداری شود، اظهار کرد: از آغاز امسال موضوع تخصیص اعتبارات نقدی به این طرح اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه تخصیص نقدی اعتبار در فروردین ماه برای اجرای این طرح برای نخستین بار اتفاق افتاده است، افزود: در سایر استان‌ها نیز برای پروژه‌هایی که برنامه زمان بندی تکمیل و بهره برداری آنها تا پایان سال ۹۹ بوده این اقدام انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه با توجه به گزارشات ارائه شده در زمینه پروژه آزاد راه رشت- قزوین امید داریم که این پروژه در زمان مقرر مورد بهره برداری قرار گیرد، گفت: از نظر مالی با همه سختی‌هایی که کشور با آن مواجه است برنامه‌های عمرانی کشور اجرایی شود.

وی به موضوع میزان اعتبارات این طرح نیز اشاره کرد و ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه آمادگی دارد بر اساس بررسی‌های فنی و تخصصی به هر میزان که اجرای پروژه آزاد راه رشت- قزوین نیازمند منابع مالی است آن را تأمین کند.

نوبخت افزود: این آمادگی برای تمام پروژه‌های اجرایی دارای اولویت در سطح کشور وجود دارد.

وی با اشاره به موضوع گذر این آزاد راه از مرکز شهر رودبار در راستای حفظ بازار ۳۵۰۰ نفری این شهر، گفت: هر تعهدی که از سوی دولت، سازمان برنامه و بودجه و راه و شهرسازی داده شده باید انجام شود.

کد خبر 4935728

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت آزادراه استان گیلان ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند روابط عمومی راهپیمایی روز قدس آزاد راه رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۲۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سیاهپوش، مدیر اجرایی طرح کمربندی نسیم شمال گفت: قطعه سوم کمربندی نسیم شمال به طول دو هزار و 500 متر و عرض 13 متر، از آذر پارسال اجرایی شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ابلاغ آئین نامه اجرایی جشنواره شنای آب‌های آزاد کیش
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • ایدئال‌گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • کار عملی کاسا-۱۰۰۰ آغاز می‌شود 
  • ایده آل گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی 
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم
  • برخی رشته‌های تخصصی پزشکی در حال حذف شدن است