Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: در مجموع سه مرحله رزمایش کمک مومنانه در لرستان بلغ بر 164 هزار بسته معیشتی تهیه و بین خانوارهای نیازمند و متضرر از کرونا توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار مرتضی کشکولی عصر امروز در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه، همدلی و همزبانی که با کمک مجموعه سپاه و بسیج و کمک مردم در پادگان امام حسین(ع) برگزار شد، عنوان کرد: در مرحله اول این رزمایش 20 هزار بسته معیشتی نقدی و غیر نقدی با مشارکت سپاه و بنیاد مستضعفان و در مرحله دوم 35 هزار بسته که 11 هزار و 700 بسته مربوط به سپاه و 25 هزار مربوط به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بود، بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: امروز و در مرحله سوم این رزمایش بالغ بر 26 هزار بسته صرفا با مشارکت بسیج و سپاه در لرستان و 12 هزار بسته نیز با مشارکت بسیج عشایری تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع سه مرحله رزمایش 104 هزار بسته معیشتی با مشارکت مردم و کمک سپاه و بسیج بین مردم توزیع شده است که با محاسبه کمک‌های بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بالغ بر 164 هزار بسته تهیه و به همین تعداد خانواده لرستانی از این کمک‌ها بهره‌مند شده‌اند.

کشکولی بیان داشت: بخشی از آرامش و پایداری که با وجود متضرر شدن بخش‌های زیادی از جامعه با وجود متاثر شدن از کرونا وجود دارد، ناشی از این نوع همدلی‌ها و کمک مردم به هم نوعان خود است.

وی با بیان اینکه مردم می‌دانند در صورت بروز بحران‌های مانند سیل پلدختر و یا موضوع کرونا جامعه در کنار هم و به هم کمک می‌کنند، افزود: این یکی از ابعاد خوب انقلاب اسلامی است که این نوع کمک‌ها و همدلی‌ها را شکوفا می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: بسیاری از جوانان انقلابی و حزب الهی که من دست آنها را می‌بوسم می‌گفتند شبانه کمک‌ها را انجام دهیم که کسی متوجه نشود.

وی تاکید کرد: همین قدرت مردمی است که ما را از بحران‌های سخت مانند دفاع مقدس و دیگر بحران‌ها به راحتی و سهولت عبور داده و ما باید قدر این ظرفیت را بدانیم.

کشکولی اظهار داشت: در مقایسه با بسیاری از کشورها در بحث کرونا بهتر عمل کردیم و همه مردم جهان دیدند که جمهوری اسلامی در برخورد با کرونا برگ زرینی رقم زد که این موضوع با مجاهدت و جان فشانی کادر درمان و همکاری مردم رقم خورد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لرستان رزمایش امام حسین سپاه هزار بسته معیشتی کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۲۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، ۲۴۱ بسته غذایی به ارزش ۱۹۰ میلیون تومان از سوی هلال احمر شهرستان درمیان بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

فرجامی فرد، فرماندار درمیان گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان در قالب طرح‌های مختلف در سال گذشته هزار و  ۴۶۱ بسته به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان برای خانواده‌های کم برخوردار شهرستان سبد غذایی تهیه و توزیع کرده است.

همچنین در این مراسم از بارانی، مدیر حقوقی و املاک هلال احمر استان برای پیگیری ویژه برای  راه اندازی پایگاه اورژانس هلال احمر شهر قهستان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه