Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشکولی، گفت: امروز در مرحله سوم رزمایش ۲۶ هزار بسته معیشتی سپاه و بسیج استان و ۱۲ هزار بسته معیشتی از سوی بیج عشایری بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «مرتضی کشولی»، امروز(۷خرداد)، در مرحله سوم رزمایش مؤمنانه که در پادگان امام حسین(ع) برگزار شد، اظهار داشت: امروز مفتخر هستیم که به لطف الهی مرحله سوم رزمایش باشکوه تر از مراحل قبل برگزار می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) ادامه داد: مرحله اول رزمایش ۲۰ هزار بسته معیشتی نقدی و غیر نقدی و مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه ۳۵ هزار بسته معیشتی بود که ۱۱هزار و ۷۰۰ بسته مربوط به سپاه و مابقی مربوط به ستاد اجرایی فرمان امام راحل بود.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز در قالب اجرای سومین مرحله برگزاری رزمایش کمک مومنانه ۲۶ هزار بسته معیشتی مربوط به بسیج و سپاه استان و ۱۲ هزار بسته معیشتی مربوط به بسیج عشایری است که بین نیازمندان توزیع می شود.

 

کشکولی بیان کرد: سپاه و بسیج استان ۱۰۴ هزار خانوار را پوشش دادیم و ۵۰۷ هزار خانوار در استان بالغ بر ۲۰ درصد جامعه را پوشش دادیم.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ادامه داد: با همکاری کمیته امداد، ستاد اجرایی، ستاد مستضعفان، آستان قدس رضوی بالغ بر ۱۶۵ هزار خانواده را پوشش دادیم.

 

وی ادامه داد: با توجه به مشاغل و خانواده های متضرر از کرونا، آرامش کنونی در منطقه نعمتی است که نتیجه همدلی و حس نوع دوستی است.

 

کشکولی با اشاره به مردم سالاری دینی در انقلاب اسلامی، یادآور شد: نمونه ای از این مردم سالاری همدلی و همیاری و حضور در صحنه های حساس برای یاری رساندن به هم است.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب نظام جمهوری اسلامی چیزی جز ملت نیست و این قوت جنبه مردمی انقلاب اسلامی است که ما را از بحران های سخت عبور می دهد و باید قدر این نعمت را بدانیم.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مؤمنانه رزمایش لرستان مرحله سوم رزمایش هزار بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۲۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، محمدترکمانه با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی های دقیق و بررسی های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده ها جبران خواهد شد.

وی افزود: همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده و ۳ هزار پتو و ۸۰ هزار موکت توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

به گفته وی، وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و درحال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

ترکمانه تاکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه