Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل اداره پست خراسان رضوی گفت: صندوق‌ پست‌های عادی هفته‌ای دو تا سه مرتبه تخلیه می‌شود و زمان دقیق آخرین تخلیه بر روی صندوق‌ها درج‌ می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل اداره پست خراسان رضوی  به ثبت ساعت و تاریخ تخلیه بر روی تمام صندوق های پستی‌ اشاره و اظهار کرد: تمام نقل و انتقالات پستی توسط واحد بازرسی چک می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 
سید احمد موسوی تصریح کرد: تخلیه صندوق‌ پست نامه‌های عادی در سطح شهر به‌طور روزانه انجام و زمان دقیق تخلیه بر روی صندوق‌ها درج می‌شود. وی با بیان اینکه صندوق‌های پرکاربرد روزانه تخلیه می‌شوند، بیان کرد: صندوق‌های شهری روزانه و نهایتا یک روز در میان تخلیه می‌شود؛ اما ممکن است در روستاها به‌دلیل مسافت زیاد، تخلیه صندوق‌ها یک روز در میان و هفته‌ای دو مرتبه انجام شود. مدیرکل اداره پست خراسان رضوی با اشاره به گسترش پیام‌ رسان‌های داخلی، افزود: با وجود گستردگی پیام‌رسان‌های داخلی دیگر پست‌ها، پیام‌های عاشقانه و حال و احوالپرسی عادی نیست و بیشتر شامل اوراق بهادار، مدارک، کارت سوخت،گذرنامه و سند است. موسوی با اشاره به فعالیت‌های گسترده‌ در اداره پست استان، اظهار کرد: مطبوعات نابینایان با خط بریل به صورت رایگان به‌دست افراد می‌رسد. وی امکان رهگیری مرسولات پستی با تاکید بر اینکه افراد می‌توانند با استفاده از تلفن همراه مرسولات پستی خود را پیگیری کنند، ادامه داد: این مهم در راستای ارتقاء کیفیت خدمات‌رسانی به مردم در این استان فعال شده است و شهروندان از این طریق می‌توانند به سایر خدمات پستی از جمله رهگیری مرسولات نیروی انتظامی شامل مدارک خودرو، کارت نظام وظیفه، کارت موتورسیکلت و گواهینامه، کدپستی ۱۰ رقمی، تعرفه‌های پستی، آدرس و نشانی دفاتر پستی و تماس با سازمان‌های دولتی و غیردولتی نیز دسترسی پیدا کنند. مدیرکل اداره پست خراسان رضوی ادامه داد: یکی از کارهای پست ورود به حوزه تجارت الکترونیک است که در این حوزه، خراسان رضوی از شاخص خوبی برخوردار است و رتبه دوم را پس از تهران دارد. منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: صندوق پست خراسان رضوی اداره پست خراسان رضوی صندوق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۲۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۵ درصدی تخلیه محمولات ترانزیتی در راه آهن منطقه هرمزگان

تین نیوز

علیرضا نصیری برازنده مدیرکل راه آهن منطقه هرمزگان از افزایش میزان تخلیه محمولات ترانزیتی در این اداره کل خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، نصیری برازنده گفت: با اتمام سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۱ هزار و ۲۸۹ واگن به تناژ ۶۵۳ هزار و ۶۷۳ تن کالای ترانزیتی به خطوط تخلیه این اداره کل واگذار و عملیات تخلیه صورت گرفته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل در تعداد واگن و تناژ ۳۵ درصد رشد را شاهد بوده ایم.

وی ادامه داد: عملکرد کلی تخلیه محمولات داخلی و ترانزیتی در این اداره کل نسبت به مدت مشابه سال قبل با تخلیه ۱۴۵ هزار و ۱۶۹ واگن به تناژ ۸ میلیون و ۸۸۳ هزار و ۷۷۹ تن در تعداد واگن ۸ درصد و در تناژ ۹ درصد رشد داشته است.

نصیری برازنده افزود: عملکرد کلی تخلیه و بارگیری این اداره کل نسبت به مدت مشابه سال قبل با تخلیه و بارگیری بیش از ۲۵۱ هزار و ۵۷۲ واگن به تناژ ۱۵ میلیون ۶۲ هزار و ۶۶۱ تن در تعداد واگن و تناژ ۲ درصد رشد داشته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن هرمزگان، مدیرکل راه آهن منطقه هرمزگان، بیشترین محمولات بارگیری و تخلیه شده در این مدت را مواد معدنی، کانتینر، بالاست، آهن آلات، کانتینر مس و گوگرد برشمرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۱۶میلیون و ۱۰۰ هزارتن محموله ریلی در راه آهن یزد حمل شده است
  • ثبت حدود ۵ میلیون نفر اقامت در مشهد طی نوروز ۱۴۰۳
  • اولین واکنش به تصاویر تکان‌دهنده سرهای بریده خر در مشهد
  • کشف گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد قدیمی است! + عکس ها
  • برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ویژه لیالی قدر
  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • ۱۲ هزار پرونده تخلف اقتصادی خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲
  • در نظر گرفتن تمیهدات لازم در کمپ‌ها و اماکن استقرار زائران
  • پلمب ۲۲ مرکز متخلف در نظارت‌های دامپزشکی خراسان رضوی
  • رشد ۳۵ درصدی تخلیه محمولات ترانزیتی در راه آهن منطقه هرمزگان