Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@10:05:59 GMT

فرهنگ مواسات و همدلی برای ساختن کشور تداوم یابد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۲۴۵۲

فرهنگ مواسات و همدلی برای ساختن کشور تداوم یابد

هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در مراسم توزیع ۳۰ هزار بسته غذایی میان اقشار آسیب پذیر از کرونا، افزود: مردم حماسه بزرگی را در کمک مومنانه خلق کردند و حضور پرشور آنها در این رزمایش، روزهای دفاع مقدس را تداعی نمود.

وی افزود: مردم استان قزوین مثل آحاد مردم کشور در این کار بزرگ بعد از فرمایش مقام رهبری وارد عمل شدند و حماسه بزرگی را در تاریخ پرافتخار این استان رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی پور با بیان اینکه کمک‌های مردمی در سه مرحله از سوی ستاد کمک‌های مومنانه استان توزیع شد، افزود: در مرحله اول ۲۲ هزار، مرحله دوم ۲۵ هزار و امروز ۳۰ هزار بسته غذایی میان اقشار آسیب پذیر توزیع شد که این کمک‌ها تنها از سوی ستاد کمک مومنانه استان صورت گرفت و خود مردم، اصناف و کسبه نیز کارهای بزرگی را رقم زدند.

وی اضافه کرد: این کمک‌ها و اقدامات بزرگ و ارزشمند، تداعی‌گر روزهای دفاع مقدس و کمک‌های بی شائبه مردم در آن روزها است که خالصانه و با هدف کسب رضایت الهی و پیروزی کشور صورت می‌گرفت.

استاندار قزوین افزود: ملت ایران در این نوع کارها همیشه پیشتاز بوده و نقش آفرینی می‌کرده است و باید قدرشناس این مردم باشیم و خود را برای خدمت بیشتر به آنها آماده کنیم.

جمالی پور با بیان اینکه حضور مردم در عرصه‌های مختلف، سرمایه بزرگ این انقلاب است، افزود: باید تلاش کنیم حضور مردم در همه عرصه‌ها به عنوان یک ثروت بزرگ برای کشور حفظ شده و ادامه یابد.

وی اضافه کرد: امروز مردم برای مواسات و کمک به مستضعفان در عرصه هستند و باید بتوانیم از این فرهنگ و ظرفیت برای ساختن کشور و رفع مشکلات جامعه استفاده کنیم.

برچسب‌ها ویروس کرونا سهم_من_در_مهارکرونا استان قزوین کمک های مردمی هدایت الله جمالی پور رزمايش پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان قزوین کمک های مردمی رزمايش ویروس کرونا استان قزوین کمک های مردمی رزمايش جمالی پور کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) تداوم جملات عجیب جواد خیابانی: جیرفت هند کوچک نیست، هند جیرفت بزرگ است!

جواد خیابانی گفت ما نباید خودمان را پایین بیاوریم و بگوییم جیرفت هند کوچک است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • سطح روابط اقتصادی بین ایران و پاکستان ۱۰ میلیارد دلار افزایش می‌یابد
  • (ویدیو) تداوم جملات عجیب جواد خیابانی: جیرفت هند کوچک نیست، هند جیرفت بزرگ است!
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا سه شنبه/دمای هوا افزایش می‌یابد
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان غربی تداوم می‌یابد
  • احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال تداوم می‌یابد
  • احیای واحدهای راکد و نیمه فعال آذربایجان غربی تداوم می‌یابد
  • احیای واحدهای راکد و نیمه فعال تداوم می‌یابد