Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه گفت: طی مرحله سوم رزمایش مساوات و همدلی، 9 هزار و 800 بسته کمک معیشتی از طرف خیرین تامین و توسط سپاه استان بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سومین مرحله از رزمایش همدلی، مواسات و کمک‌های مومنانه امروز به همت خیرین و با کمک سپاه ناحیه کرمانشاه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه در حاشیه این مراسم در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: در پی تاکیدات مقام معظم رهبری و در مرحله سوم رزمایش مساوات و همدلی امروز 9 هزار و 800 بسته کمک معیشتی از طرف خیرین تامین و توسط سپاه استان بین نیازمندان توزیع شد.

سعید بهشتی‌راد خاطرنشان کرد: تمامی هزینه‌های مرحله سوم طرح از طرف خیرین تامین شده است و سپاه استان اقدام به توزیع آن براساس بانک اطلاعاتی از قبل تهیه شده، کرده است.

وی اضافه کرد: در اولین مرحله 15 هزار بسته و در مرحله دوم 28 هزار بسته توسط سپاه در بین اقشار آسیب‌پذیر توزیع شده است و در این مرحله نیز 9 هزار و 800 بسته با نام یاد شهدا و شهید دل‌ها سردار سلیمانی عزیز از محل گلزار شهدا حرکت و در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

بهشتی‌راد هزینه هر بسته تهیه شده را بیش از 300 هزار تومان اعلام کرد: به کمک پایگاه‌های بسیج، هیأت امنا و معتمدین محل بیش از 60 هزار نیازمند در استان شناسایی شده که در سه دسته تقسیم‌بندی شده‌اند.

وی اضافه کرد: این آمار علاوه بر خانواده‌های شناسایی شده و تحت حمایت نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی است و بنا داریم تا پایان این طرح حداقل به هر نفر یک بسته را تحویل بدهیم.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه رزمایش مقام معظم رهبری سپاه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه 300 هزار تومان مرحله سوم توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۲۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع انسولین قلمی وارداتی از هفته آینده

هانیه احمدی مدیر نظارت بر امور دارو و مواد مخدر دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه انسولین قلمی در دو دسته وارداتی و داخلی وجود دارند گفت : هیچ کمبودی در حوزه انسولین قلمی داخلی در استان وجود ندارد و به اندازه کافی در شعب استانی شرکت‌های پخش موجود است.

وی با بیان اینکه انسولین قلمی در تمام داروخانه‌ها توزیع می‌شود عنوان کرد: انسولین وارداتی نیز براساس برنامه و متناسب با ضریب جمعیتی از طرف سازمان غذا و دارو توزیع می‌شود و چند بار در ماه در فواصل زمانی نامشخص سهمیه‌ای به استان تعلق می‌گیرد.

احمدی گفت: توزیع انسولین در هر ماه انجام می‌شود، اما گاهی همچون روز‌های اخیر بین دو مرحله از توزیع فاصله زمانی بیشتر می‌شود و اینکه اصلا در داروخانه‌ها وجود نداشته باشد، صحت ندارد و سهمیه جدید انسولین هفته آینده به استان تخصیص می‌یابد و بین داروخانه‌ها توزیع می‌شود.

مدیر نظارت بر امور دارو و مواد مخدر دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه افزود: مشابه ایران انسولین قلمی به وفور موجود است و چنانچه پزشکان نمونه داخلی را تجویز کنند و بیماران نیز نمونه داخلی را ترجیح دهند کمبود در انسولین خارجی رفع می‌شود.

وی بیان کرد: در گذشته، چون فناوری تولید انسولین قلمی در کشور وجود نداشت تنها از نمونه خارجی استفاده می‌شد و مقبولیت بیشتری داشت، اما اکنون نمونه داخلی با اثرگذاری مطلوب تولید می‌شود و چنانچه روی بازار فروش کار شود استقبال بیماران افزایش می‌یابد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • توزیع انسولین قلمی وارداتی از هفته آینده
  • توزیع ۲۰۰ تن آرد تشویقی بین ۴۹۵ واحد خبازی
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع نهاده دامی و کشاورزی
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه واریز شد
  • توزیع انسولین قلمی وارداتی از هفته آینده در کرمانشاه
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ ماه واریز شد
  • تمرین پدافندی و رزمایش؛ علت شنیده شدن صدای تیراندازی در سرپل‌ذهاب
  • استانداری کرمانشاه : علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • رزمایش، علت صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • شلیک ضدهوایی از پادگان ابوذر مربوط به رزمایش پدافندی است