Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماجرای شهادت میلاد خسروی پلیس جوان تهرانی

به گزارش خبرنگار انتظامی رکنا، ساعت 2 ظهر امروز در مسجد میدان کاج سعادت آباد مراسم ختم یک شهید دهه هفتادی برگزار شد. مهمترین چهره شناخته شد در این مراسم که از دقایق نخست، تا آخرین لحظات مراسم ختم میلاد حضور یافته بود، جز رئیس پلیس تهران، سردار حسین رحیمی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قصد داشتم برای یک مصاحبه کوتاه کنار سردار بشینم که وضعیت روحی اش مناسب نبود تا حدی که چشمانش هربار پس از پاک شدن با دستمال دوباره خیس می شود. به این خاطر کمی صبر کردم که یکی از ماموران پلیس فردی با موهای جو گندمی، تیپ کاملا مشکی و بعضی به اندازه یک کوه که در گوشه ای ایستاده است را نشان می دهد. نامش را خاطرم نیست یک بار ازش پرسیدم اما آنقدر صدا زیاد بود و زمان کم که نه نامش را متوجه شدم و نه دوباره از او سوال پرسیدم.

گفتگو با رئیس میلاد خسروی

شما هم رزم میلاد بودید؟

بله، من هم دوست ،هم رئیس و هم رزم او بودم.

شما آن شب در درگیری حضور داشتید؟

خیر، اما از ماجرا کاملا باخبر هستم.

می خواهیم از زبان شما بدانیم؟

آن شب هنگامی که ماموران به 4 سارق مشکوک شدند 2 تن از آنها پا به فرار گذاشتند. یکی از ماموران با یکی از متهمان درگیری تن به تن داشت که یک دفعه متوجه میلاد می شود که کنار دیوار در حال جان دادن است. سارقی که اسلحه را پرتاب کرده بود دستگیر شد و تحقیقات ادامه دارد.

گمانم در اعترافات جدیدش شلیک به میلاد را قبول ندارد؟

اطلاعی در این خصوص ندارم اما اگر 2 متهمی که دستگیر شده اند شلیک نکرده باشند، 2 سارق دیگر که فرار کردند می توانسته اند از فاصله دور تیراندازی کرده باشند.

میلاد چطور پسری بود؟

او فوق العاده بود، واقعا آرزوی شهادت داشت و همیشه می گفت من در کارم شهید می شوم. در ماموریت ها که خیالمان راحت بود تقریبا تمام ماموریت هایش را با موفقیت به پایان رساند. حتی ماموریتی که ما در اصفهان برای دستگیری چند متهم انجام دادیم، میلاد گل کاشت طوری که به گوش خیلی ها رسیده بود.

یک خاطره از میلاد برایمان بگویید کنید؟

همین ماموریتی که اصفهان بودیم. یادم میاد در کوه و بیابان در تعقیب سرنخ هایی که از متهمان به دست مان رسیده بود، درگیر بودیم که از میلاد پرسیدم اگر ماموریت در وسط کوه لو برود چه کنیم؟ او در کمال تعجب گفت که مگر چه می شود تازه شهیدم می شویم و خندید...

حرف آخر؟

باورم نمی شود که میلاد دیگر در بین ما نیست اما از طرفی خوشحالم که به آرزویش رسید.

دلتنگی های خواهرانه و لحظه ای اشک همه درآمد

مصاحبه ام با رئیس میلاد خسروی تمام شد که تمام خبرنگاران و عکاسان با سرعت به سمت دختر 15 الی 16 ساله ای رفتند که همراه پدرش عکس برادرش را در آغوش کشیده بود و با کوله باری بغض در گوشه ای نشست.

هماهنگی های لازم برای برای مصاحبه با خواهر میلاد انجام شد اما گریه امان او را نداد، توانستم یک سوال از او بپرسم؛

در این لحظه به چه چیزی از میلاد در فکرت است؟

فقط دلم برایش تنگ شده و هق هق هق...

سردار حسین رحیمی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید میلاد خسروی در مسجد حضرت رسول (ص) شهرک قدس، با بیان اینکه شهید خسروی در شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان، ساعتی پس از افطار و حین گشت‌زنی و تعقیب سارقان به شهادت رسید، اظهار کرد: سارقان مذکور جزو اشرار سابقه‌دار بودند که تاکنون دو نفر از آنها بازداشت شده‌اند، از آنها یک قبضه سلاح جنگی کشف شده و بازداشت نفرات بعدی این باند نیز در حال پیگیری است.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه نیروی انتظامی در مسیر برقراری نظم و امنیت مردم شبانه‌روز تلاش می‌کند، تصریح کرد: پلیس مقتدرانه با مجرمان برخورد خواهد کرد در این مسیر با تمام قدرت و توان تلاش خود را ادامه می‌دهد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان پلیس فرار موفقیت اخبار حوادث گریه خواهر شهید پلیس مردم دلتنگی قتل عکس رومینا اشرفی اخبار گیلان دختر رومینا 13 ساله فیلم ایران جوان میلاد خسروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه روز ارتش در زنجان و بندرعباس

مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز در زنجان و بندرعباس برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070251 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • آتش‌بس در غزه؛ محور رایزنی‌های وزیر خارجه ترکیه با هنیه در دوحه
  • اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • جزئیات گفتگوی تلفنی رئیس جبهه اصلاحات با مهدی کروبی
  • مراسم رژه روز ارتش در زنجان و بندرعباس
  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند
  • دلتنگی کاپیتان سابق و تیم ملی والیبال به پایان رسید
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می شود
  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا