Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:21:39 GMT

چلسی در این صورت هافبک ایتالیایی را می فروشد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۲۵۰۱

چلسی در این صورت هافبک ایتالیایی را می فروشد

مدیربرنامه جورجینیو هافبک ایتالیایی چلسی مدعی شد که باشگاه انگلیسی در صورت دریافت پیشنهاد بزرگ برای این بازیکن او را به فروش خواهد رساند.

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو یکی از بازیکنان مورد علاقه سرمربی حال حاضر یوونتوس یعنی مائوریتزیو ساری به حساب می آید؛ تا جایی که ساری بعد از انتخاب به عنوان سرمربی چلسی در سال ۲۰۱۸ اصرار زیادی برای جذب هافبک ایتالیایی انجام داد و در نهایت نیز این اتفاق رخ داد و جورجینیو از ناپولی راهی استمفوردبریج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حالی که به نظر می‌رسد جورجینیو به روند خوب خود با فرانک لمپارد نیز ادامه داده اما طی هفته‌های گذشته شایعات زیادی درباره احتمال جدایی او از چلسی مطرح شده است. همچنین گفته می شود که باز هم مائوریتزیو ساری بزرگ ترین طرفدار این هافبک ۲۸ ساله به حساب می‌آید و قصد دارد او را جایگزین میرالم پیانیچ کند که احتمالاً در پایان فصل از یووه جدا خواهد شد.

 

 

 

 

حالا و در همین رابطه اما مدیر برنامه جورجینیو به احتمال جدایی او از چلسی واکنش نشان داده است. ژائو سانتوس در این باره گفت: " اگر از من بپرسید که آیا مائوریتزیو ساری به جورجینیو علاقه مند است یا نه، قطعاً با توجه به گذشته می گویم بله همین طور است. من نمی‌توانم درباره نقل انتقالات صحبت کنم چرا که در حال حاضر با هیچ تیمی در ارتباط نیستم.

 

جورجینیو هنوز ۳ سال با چلسی قرارداد دارد و همه چیز در این تیم خوب پیش می رود. با این حال اگر یک پیشنهاد بسیار بزرگ به دست چلسی برسد قطعاً این انتقال رخ خواهد داد."

چلسی یوونتوس مائوریتسیو ساری جورجینیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی یوونتوس مائوریتسیو ساری جورجینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۲۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاناوارو سرمربی اودینزه شد

باشگاه اودینزه پس از قطع همکاری با گابریله چوفی از فابیو کاناوارو به عنوان سرمربی جدید خود رونمایی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اودینزه که در پی تداوم نتایج ضعیف این تیم در رقابت‌های فصل جاری اقدام به اخراج گابریله چوفی از سمت سرمربیگری اودینزه کرد، بعدازظهر امروز (دوشنبه) به طور رسمی فابیو کاناوارو را به عنوان سرمربی جدید این تیم ایتالیایی معرفی کرد. قرارداد این مربی ایتالیایی تا پایان فصل جاری اعتبار خواهد داشت و گزینه تمدید قرارداد نیز در این قرارداد گنجانده شده که البته منوط به عملکرد اودینزه در بازی‌های باقیمانده فصل جاری دارد. این اولین تجربه مربیگی کاناواری 50 ساله در سری A است.

برنده توپ طلا در سال 2006، در فصل 14-2013 وارد عرصه مربیگری و به عنوان دستیار کوزمین اولاریو در الهلال عربستان مشغول به کار شد. او در سال 2014 اولین تجربه سرمربیگری‌اش را با تیم گوانگژو اورگراند چین داشت و در ادامه هدایت النصر عربستان، تیانجین کوانجین، گوانگژو اورگراند و تیم ملی چین (تنها دو بازی روی نیمکت این تیم بود) را برعهده گرفت و در نهایت فصل 23-2022 اولین تجربه مربیگری‌اش در اروپا را با قبول سرمربیگری بنونتو داشت. کاناوارو در 17 بازی که روی نیمکت این تیم ایتالیایی بود، آمار 3 برد، 7 تساوی و 7 شکست را از خود برجای گذاشت.

ابراز علاقه کاناوارو برای هدایت رایگان ناپولی

اودینزده که شنب شب در دیداری خارج از خانه در چارچوب هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا با نتیجه یک بر صفر مغلوب هلاس ورونا شد، در حال حاضر در رده هفدهم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها جای دارد و برای بقا در این لیگ می‌جنگد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد
  • آیا ایران نفت خود را مفت می‌فروشد؟
  • کشف یک قلاده «توله شیر» از خانه باغی در ساری
  • کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • یک قلاده « توله شیر» از خانه باغی در ساری کشف شد
  • کشف و ضبط یک قلاده توله شیر در ساری