Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی چهار نامزد ریاست مجلس یازدهم شورای اسلامی به رای اعضای فراکسیون انقلاب گذاشته شدند.

محمدباقر قالیباف منتخب مردم تهران به عنوان نامزد فراکسیون انقلاب برای معرفی به صحن علنی مجلس جهت تصدی کرسی ریاست مجلس انتخاب شد.

انتخاب ناظران و دبیران هیات رئیسه در دستور کار فراکسیون قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4935721

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس یازدهم فراکسیون انقلاب اسلامی محمد باقر قالیباف مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم حجت الاسلام حسن روحانی رژیم صهیونیستی ایالات متحده آمریکا فلسطین وزارت امور خارجه روز قدس علی لاریجانی ویروس کرونا جمهوری اسلامی ایران خبرگزاری مهر هیئت دولت سید عباس موسوی فراکسیون انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۲۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک مدیرکل تجسمی برای مسعود نجابتی «چهره سال هنر انقلاب»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، محمد خراسانی زاده مدیرکل هنرهای تجسمی در پیامی انتخاب مسعود نجابتی را به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی و همچنین انتخاب آریستید استبان ارناندس گررو کارتونیست مطرح کوبایی را به عنوان چهره بین‌المللی هنر مقاومت تبریک گفت.

در پیام محمد خراسانی‌زاده آمده است:

«جهان هنر دائم آباد بادا

ز آن معدن فضل و کانِ هنر

انتخاب شایسته هنرمند شاخص، توان‌مند و متعهد عرصه هنرهای تجسمی کشور، استاد مسعود نجابتی به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی که به پاس فعالیت‌های اثربخش و درخشان ایشان در حوزه‌ طراحی گرافیک و خوشنویسی، به‌ویژه ترسیم دیوارنگاره «و فتح قریب» در مرز سرزمین‌های قدس اشغالی صورت پذیرفت، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات پرشمار این چهره محبوب، مردمی و بین‌المللی هنر مقاومت، افزون ساخت.

این انتخاب که از جهات متعدد، حائز توجه و اهمیت است، از یک‌سو گواهی روشن بر توانایی‌های عدیده و فزاینده هنرمندان دغدغه‌مند و کنشگر سپهر شکوه‌مند هنرهای تجسمی ایران اسلامی است که سرمایه‌های یگانه و ارزشمند فرهنگ و هنر این مرز و بوم به شمار می‌آیند و از سوی دیگر، نمایان‌گر ظرفیت‌های غنی و رو به رشد هنرهای تجسمی در معرفی، تبیین و انتقال آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در مسیر مبارزه با استکبار جهانی، به‌ویژه صهیونیسم غاصب است.

همچنین جناب آقای آریستید استبان ارناندس گررو مشهور به استاد «آرس»، هنرمند کارتونیست کوبایی که در پاییز سال ۱۴۰۲ آثار کم‌نظیرش در کنار ده‌ها هنرمند دیگر آمریکای جنوبی در نمایشگاه «کارتون و کاریکاتور آمریکای لاتین» در موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درآمد و میزبان حضور ارجمندش در کشورمان بودیم، به عنوان چهره بین‌المللی هنر مقاومت معرفی شد که گواه دیگری بر جایگاه هنرهای تجسمی در فضای افکار عمومی دنیاست.

اینجانب ضمن تبریک به جامعه هنرهای تجسمی به مناسبت انتخاب شایسته استاد مسعود نجابتی به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی و نیز انتخاب درخور اعتنای استاد آرس، در قامت چهره بین‌المللی هنر مقاومت در سال ۱۴۰۲، دوام درخشش و مزید توفیقات هنرمندان شایسته عرصه هنرهای تجسمی کشورمان را در ظل عنایات حضرت ولی‌ّعصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) و رهبری داهیانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند منان مسالت می‌نمایم.»

کد خبر 6082391

دیگر خبرها

  • پیام تبریک مدیرکل تجسمی برای مسعود نجابتی «چهره سال هنر انقلاب»
  • چهره هنر انقلاب سال ۱۴۰۲ انتخاب
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت
  • مسعود نجابتی به‌عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی انتخاب شد
  • چهره هنر انقلاب سال ۱۴۰۲ انتخاب شد
  • مسعود نجابتی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی شد
  • چهره برگزیده هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ معرفی شد
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • مقدرات مجلس آینده در اختیار «پشم» است /جبهه پایداری اهل معامله است چون صندلی برایش مهم است نه ارزش ها