Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، از توزیع ۴۲ هزار بسته معیشتی کمک مؤمنانه در استان ایلام به ارزش ۱۲۶ میلیارد ریال خبرداد. ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، به‌نقل از روابط‌عمومی سپاه استان ایلام، سومین مرحله کمک مومنانه سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام عصر امروز به مرحله اجرا رسید، سردار جمال شاکرمی در حاشیه برگزاری مراسم این حرکت جهادی و کمک مومنانه اظهار داشت: مرحله سوم و پایانی رزمایش کمک مومنانه سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با توزیع 17 هزار بسته معیشتی دیگر در سطح استان و در بین افراد نیازمند آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه گلستان: رزمایش کمک مومنانه در تاریخ ماندگار می‌شودفرمانده سپاه کردستان: 15 هزار بسته کمک معیشتی در رزمایش کمک مومنانه میان نیازمندان کردستانی توزیع شد35 هزار بسته کمک معیشتی در رزمایش کمک مومنانه در یزد توزیع شد

به‌گفته فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، این بسته‌ها در بین نیازمندان و افرادی که کسب و کارشان در روزهای اخیرا بواسطه بیماری کرونا دچار آسیب شده و یا شغل خود را از دست داده اند، توزیع می‌شود.

وی افزود: این کمک‌ها با حفظ شان و کرامت انسانی در هفته جاری در سراسر استان توزیع می‌شود.

شاکرمی، ابراز امیدواری کرد که با حمایت از خانواده های نیازمند بخشی از آلام و نگرانی های اقشار آسیب پذیر در دوران شیوع ویروس کرونا را از بین ببریم.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران به عنوان پیش قدم و پیش قراول فرامین مقام معظم رهبری و در راستای عمل به فرمایش حضرت آقا در بحث رزمایش مساوات و کمک های مومنانه در اجرایی نمودن فرمان ایشان، وارد عمل شده است.

انتهای پیام/180/ ز

R7718/P/S6,52/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه استان ایلام هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۲۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا

به گزارش خبرگزاری  صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بخشدار بخش برزک گفت: این بسته‌ها شامل مسواک و خمیر دندان، ماسک و لوازم بهداشتی است که یک شرکت تولیدی تهیه و بین دانش آموزان توزیع کرده است.


نادعلی هدف از توزیع این بسته‌های بهداشتی را ارتقاء و توسعه سطح سلامت جسمی و بهداشتی دانش آموزان پسر ودختر مدارس به‌منظور پیشگیری از بروز بیماری‌های خاص دوران بلوغ، و افزایش سطح انگیزشی دانش آموزان به حفظ سلامت وتوجه به رعایت مراقبت‌های بهداشتی و درمانی بیان کرد.


ویدوجا روستایی در نزدیکی شهر برزک و در ۵۵ کیلومتری غرب کاشان است.

دیگر خبرها

  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان