Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@03:53:20 GMT

طرز تهیه ژله بستنی به روش ساده

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۲۵۴۳

طرز تهیه ژله بستنی به روش ساده

ژله بستنی به روش‌های متفاوت تهیه می‌شود به صورت ژله خرده شیشه، لایه ای، حتی می‌توانید یک لایه ژله و یک لایه ژله بستنی تهیه کنید. مدل‌های متفاوتی وجود دارد که این کاملا سلیقه‌ای است.

ژله بستنی نوع دیگری از ژله است که طرز تهیه آن بسیار راحت می‌باشد و ترفند خاصی هم ندارد. اما آنچه که آن را متفاوت می‌کند طعم و بافت آن است که باعث می‌شود علاقه‌مندان زیادی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژله بستنی در واقع به این صورت است که شما به جای آن قسمت از طرز تهیه ژله که نیاز است آب سرد اضافه کنید بستنی می‌ریزید.

مواد لازم برای طرز تهیه ژله بستنی:

ژله در رنگ‌های متفاوت ۲ بسته
بستنی وانیلی ۱/۵ پیمانه
آب جوش ۲ لیوان

طرز تهیه ژله بستنی:

ابتدا بستنی را در محیط خانه قرار بدهید تا آب شود و بعد یک عدد از ژله را با یک لیوان آب جوش مخلوط کنید و آن را روی بخار سماور یا کتری قرار بدهید و هم بزنید تا پودر ژله‌ها به صورت کامل در آن حل شود.

زمانی که خنک شد نصف بستنی را به آن اضافه کنید و هم بزنید و داخل قالب بریزید (دقت داشته باشید تقریبا دمای بستنی و ژله یکی باشد)

زمانی که خودش را گرفت اجازه ندهید کاملا سفت شود، زیرا لایه‌ها از هم جدا می‌شوند. ژله‌ی لایه‌ی بعدی را به همین صورت آماده کنید؛ و روی آن بریزید اگر خواستید می‌توانید تعداد لایه‌های ژله بستنی را بیشتر کنید.

سپس آن را داخل ظرف برگردانید.

نکته برای طرز تهیه ژله بستنی:

شما می‌توانید به سلیقه‌ی خود این ژله‌ها را تزیین کنید می‌توانید ژله آلوئه ورا یا ژلاتین را با بستنی مخلوط کنید و داخل قالب بریزید و سپس از وسط یا لابه لای آن خالی کنید و ژله ساده دیگر روی آن بریزید.

 

منبع: بیتوته

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ژله بستنی طرز تهیه ژله پارسی خبر سبک زندگی طرز تهیه ژله بستنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۲۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل

رسول سیفی گفت: با راه‌اندازی کامل این طرح در ماه‌های آینده، مشکلات کیفی آب آشامیدنی اردبیل تا حد قابل توجهی بهبود خواهد یافت.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با اشاره به احداث آبگیر در سد یامچی اردبیل افزود: طرح احداث آبگیرهای سد اردبیل و تاسیسات وابسته از اوایل دهه‌ ۹۰ آغاز شده و تاکنون بالغ بر یک هزار میلیارد ریال در قالب طرح‌‎های گوناگون زیر مجموعه این طرح هزینه شده است.

به گفته او، اعتبار مورد نیاز برای اتمام این طرح در سال ۱۴۰۳ نزدیک به ۹۰۰ میلیارد ریال برآورد گردیده است.

سیفی همچنین افزود: محور اصلی خط دوم انتقال آب، مربوط به احداث برج آبگیر در کنار سد یامچی است که دهانه‌های آبگیر و خطوط آب‌آور این سازه، آب را از عمق مورد نظر در مخزن سد برداشت نموده و از طریق کانال آب‌آور در نهایت به تصفیه‌خانه اردبیل انتقال می‌دهد.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای اردبیل ادامه داد: علاوه بر خط جدید، خط قبلی نیز به‌صورت فعال مورد استفاده قرار گرفته و در آینده پس از اصلاح تمام موارد جزئی فنی و مهندسی، انتقال آب فقط از طریق خط جدید انجام خواهد شد.

سیفی از تست اولیه خط دوم انتقال آب از سد یامچی خبر داد و گفت: با هدف ارتقا کیفیت آب آشامیدنی شهر اردبیل، تست اولیه خط دوم انتقال آب از سد یامچی به تصفیه خانه آب شرب شهر اردبیل با موفقیت مورد آزمایش قرار گرفت.

او افزود: افتتاح خط دوم انتقال آب می‌تواند اجازه انتخاب از با کیفیت‌ترین لایه مخزن را در اختیار ما قرار داده و به تبع آن مواد شیمیایی و ضدمیکروبی کم‌تری نیز در تصفیه خانه آب مورد استفاده قرار گرفته و در نهایت سلامت آب آشامیدنی مرکز استان را به میزان قابل توجهی ارتقا دهد.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای اردبیل ادامه داد: در این عملیات، خط دوم انتقال آب از سد یامچی به تصفیه‌خانه اردبیل زیر بار قرار گرفته و ضمن استحصال آب از دهانه‌ سوم آبگیر سد که نزدیک‌ترین دهانه به تراز سطح آب دریاچه در حال حاضر است، آغاز شد.

سیفی اظهار کرد: این فرآیند در فاز نخست موجب جایگزینی بیش از ۳۵ درصد آب استحصالی از پایین‌ترین تراز آبگیری سد با آب ترازهای بالاتر شده و موجب کاهش هزینه‌های تصفیه‌ و بهبود کیفیت آب شهر اردبیل خواهد شد

او ضمن ارایه توضیحاتی پیرامون وضعیت کیفی و زیست‌محیطی سد یامچی اردبیل بیان کرد: لایه‌بندی حرارتی مخزن سد یامچی معمولا با شروع فصل بهار و گرم شدن آب و هوا و جذب انرژی خورشیدی شروع شده و در فصل تابستان شدت بیشتری یافته و هر لایه حرارتی نیز معمولا خصوصیات کیفی متفاوتی از سایر لایه‌ها داشته و این لایه‌بندی به کیفیت آب هر لایه مورد نظر تاثیر مستقیمی دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پودر پیاز خانگی را با این روش های ساده درست کنید
  • اجرا خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش‌رنگ و لذیذ به شیوه خاله‌ها!
  • اجرای خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • خواص آب هویج بستنی
  • طرز پخت متفاوت بال مرغ به سبک لهستانی‌ها با نوشابه کوکاکولا (فیلم)
  • طرز تهیه پیاز داغ مجلسی به روشی ساده و سریع (فیلم)
  • دسر ساده و سریع یخچالی را با این سه ماده غذایی ساده درست کنید
  • چغاله بادام پلو با مرغ یک غذای متفاوت برای فصل بهار
  • خواص آب هویج که از آن بی‌خبرید