Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد کریمی‌قدوسی منتخب مردم مشهد ، درباره ارسال بنزین توسط نفتکش‌های ایرانی به ونزوئلا و ورود موفقیت‌آمیز نفتکش های ایرانی به آبهای این کشور، اظهار داشت: این مسئله برای جمهوری اسلامی یک نقطه عطف بود.

وی افزود: دشمن اصلی ما (آمریکا و رژیم صهیونیستی) با زیرپا گذاشتن موافقت جامع انجام شده «برجام» و بازگشت به تحریم‌ها تصمیم گرفت که دست به تشدید تحریم و تهدید بزنند و فشار را بر روی جمهوری اسلامی مضاعف کند تا جایی که حتی به خود اجازه داد رسما طراحی ترور شهید سلیمانی قهرمان ملی منطقه را ترور به شهادت برساند و اعلام هم کند من این کار را کردم یعنی خودش را در اوج قدرت نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی‌قدوسی با بیان اینکه اسلام منشا همه قدرتهاست و مبنای جمهوری اسلامی نیز قرآن و اسلام است، خاطرنشان کرد: اسلام ذلت را برای هیچ انسانی به خصوص مسلمان نمی پذیرد. جمهوری اسلامی توانست با اتکا به قرآن و حکمت‌های رهبری با زدن عین الاسد که در واقع شلیک به هژمونی آمریکا بود دست برتر خود را در دنیا به اثبات برساند.

کریمی قدوسی می‌گوید که صادرات رسمی نفت و بنزین به ونزوئلا یک اقدام از قبل برنامه‌ریزی شده، بوده است.

منتخب مردم مشهد در مجلس یازدهم تصریح کرد: آمریکایی‌ها اراده کرده بودند مقابل صادرات رسمی نفت و بنزین به ونزوئلا بایستند نه از طریق اعزام دیپلمات و نه به واسطه یک کشور دیگر توسط ما بلکه از طریق رسانه‌های ایرانی متوجه شدند که اگر غلطی صورت دهند ماجرای عین الاسد و گروگان کشتی‌های نفتی انگلیسی تکرار می‌شود.

وی افزود: آمریکایی‌ها که ما را در انجام وعده‌های خود صادق دیده بودند جرات نکردند نفتکش‌های ما را در حوزه اقیانوس اطلس به گروگان گرفته، محاصره کنند و یا به بندر دیگر ببرند بنابراین این حرکت از قبل برنامه‌ریزی شده با اقتدار صورت گرفت.

وی گفت: آقای روحانی گفته بود که برجام در دیوار تحریم ها ایجاد ترک کرد در حالی که امروز اعزام این نفتکش‌ها با برنامه‌ریزی به دست دست نیروهای انقلاب اسلامی و پشتوانه نیروهای مسلح بر دیوار تحریم‌ها ترک انداخته است.

منبع: فردا

کلیدواژه: کریمی قدوسی ورود نفتکش های ایرانی ونزوئلا جمهوری اسلامی نفتکش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند

روزنامه ایران نوشت: کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، در اظهاراتی دو پهلو مدعی شده است که در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.   این درحالی است که رژیم صهیونیستی، امریکا و کشورهای غربی به دنبال متهم کردن ایران هستند و با توجه به رویارویی اخیر ایران و رژیم صهیونیستی، این تلاش‌ها بیشتر هم شده است.   در چنین شرایطی چه عاملی باعث می‌شود تا نماینده‌ای که از قضا عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس است و باید به دنبال تأمین منافع ملی باشد، با اظهارات نسنجیده و خارج از مسئولیت برای کشور هزینه تراشی می‌کند؟   پر واضح است که این قبیل اظهارات خلاف واقع همواره و به راحتی از سوی دشمنان مردم ایران دستمایه تحریم و ایران‌هراسی قرار گرفته است. تفکیک مسئولیت‌ها در کشور نیز نشان می‌دهد که ادعاهای این چنینی از سوی یک نماینده، مشروعیت نداشته و جز آسیب، ثمری ندارد.  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کریمی قدوسی : در صورت صدور اذن ، تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است

دیگر خبرها

  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • واکنش فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • واکنش یک حقوقدان به اظهارات جنجالی کریمی قدوسی: بنزین به آتش ایران‌هراسی نریزید
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!
  • انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • واکنش به ادعای جنجالی عضو کمیسیون امنیت ملی | موضوع نظامی است؟