Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر نوبخت عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه آزادراه رشت - قزوین در رودبار با بیان اینکه این بازدید براساس تعهد قبلی، صورت گرفته است، افزود: اعتبارات تمامی پروژه  هایی که  بر اساس برنامه زمانبندی تا پایان سال ۹۹ به بهره‌برداری برسد از جمله آزادراه رشت - قزوین باید تامین و در موعد مقرر به بهره برداری برسد و هیچ خلف وعده ای انجام نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از شروع تخصیص اعتبارات نقدی برای آزادراه رشت - قزوین در فروردین ماه امسال خبر داد و گفت:برای نخستین بار نه فقط پروژه آزادراه رشت - قزوین بلکه سایر پروژه‌های مهم استان های کشور که برنامه زمانبندی آن ها سال ۹۹ است در فروردین ماه امسال اعتبار تخصیص داده شد.

وی ابراز امیدواری کرد : با بهره برداری از پروژه آزاد راه رشت - قزوین براساس برنامه زمان بندی شده، پیش ملت  شرمنده و سرافکنده نشده و هموطنان بتوانند بدون مشکل ترافیک از مواهب الهی استان برخوردار شوند.

نوبخت یادآورشد: با وجود همه دشواری های مالی که در کشور وجود دارد از جمله قیمت نفت و رکود مالیات به دلیل شیوع ویروس کرونا، اهتمام ما بر آن است که تمام پروژه‌های عمرانی برنامه ریزی شده را به انجام برسانیم و هنر آن است که این کار در این شرایط سخت انجام شود.

وی  با تاکید بر این که با توجه به شرایط، در منابعی که  از پیش تعیین شده محدود نمی شویم، خاطرنشان کرد: با نظارت های فنی و  کارشناسی، سازمان برنامه و بودجه خود را متعهد می داند که هرچه اعتبار نیاز باشد تامین کند و این مهم نه تنها برای پروژه آزادراه رشت -قزوین بلکه برای تمامی پروژه‌های مهم  در کشور که از سوی دولت تعهد شده انجام خواهد شد.

عملیات اجرایی آزادراه قزوین - رشت از سال ۱۳۸۳ آغاز و تا سال ۱۳۸۸ قسمت عمده آن تکمیل شد و از منتهی الیه آزادراه قزوین - زنجان تا امامزاده هاشم رشت به بهره‌برداری رسید اما ۱۱ کیلومتر از این مسیر آزادراهی بین رودبار و منجیل، باقی مانده بود. سه هزار و ۲۰۰ متر از مسیر ۱۱ کیلومتر باقی مانده آزادراه رشت - قزوین در دولت یازدهم به بهره برداری رسیده و هم اکنون عملیات اجرایی هشت کیلومتر باقی مانده نیز در حال انجام است.

برچسب‌ها رشت سازمان برنامه و بودجه محمدباقر نوبخت کیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت سازمان برنامه و بودجه محمدباقر نوبخت کیلان رشت سازمان برنامه و بودجه محمدباقر نوبخت کیلان بهره برداری آزادراه رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۲۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج - قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی داودی از آغاز پروژه نصب حفاظ میانی در رفیوژ میانی آزادراه کرج - قزوین به طول چهار کیلومتر از دی سال گذشته خبر داد و گفت: در این پروژه نرده‌ای فلزی به طول ۲۰۰ متر در نقاطی از آزادراه که در کمیسیون ایمنی البرز مصوب و با اولویت کمیته تحلیل تصادفات اداره کل راهداری استان مشخص شده نصب می‌شود.

وی بیان کرد: اکنون در چند نقطه از آزادراه از جمله محدوده پایانه شهید کلانتری، گلشهر و پل حصارک این عملیات به طول یک و نیم کیلومتر اجرا شده و تلاش می‌کنیم محدوده‌های پل فردیس، پل هشتگرد و عوارضی قدیم حصارک را با نصب حفاظ میانی ایمن سازی کنیم. این طرح با هدف افزایش ایمنی عابران و به منظور جلوگیری از تردد عابران پیاده از عرض آزادراه اجرا شده است.

کد خبر 6085467

دیگر خبرها

  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج قزوین
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج - قزوین
  • پروژه خط کشی آزادراه تهران - کرج - قزوین