Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه رزمایش کمک مومنانه در شرایطی که کرونا کسب و کار برخی از مردم را کساد کرده، توانسته گام مهمی در جهت حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا باشد. در این بین خیرین استان کرمانشاه هم در کنار نهادهای حمایتی حضور پررنگی در اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه داشته‌اند.

سرهنگ مجتبی بیاتی معاون هماهنگ‌کننده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، در حاشیه اجرای سومین مرحله رزمایش  کمک مومنانه که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در گلزار شهدای کرمانشاه برگزار شد، در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: از امروز(هفتم خرداد) 9800 بسته معیشتی به نیت 9800 شهید استان کرمانشاه در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در استان کرمانشاه توزیع خواهد شد که هزینه‌های آن از محل کمک های خیرین تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بیاتی با بیان اینکه تاکنون بیش از 100 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در قالب رزمایش کمک مومنانه در استان کرمانشاه توزیع شده، گفت: برای تهیه این بسته های معیشتی در مجموع حدود 30 میلیارد تومان هزینه شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: در تلاشیم تا توزیع این بسته‌های معیشتی مراحل بعدی هم داشته باشد.

بیاتی افزود: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، مرغ، روغن، ماکارونی، خرما و... بوده و هر بسته بالای 300 هزار تومان ارزش دارد.

بیاتی سپس با اشاره به تلاش برای توزیع عادلانه این بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا، گفت: با توجه به تهیه بانک اطلاعاتی از نیازمندان و تهیه نرم‌افزاری برای توزیع این بسته ها بر اساس کد ملی افراد، امید است شاهد توزیع عادلانه آنها بین نیازمندان واقعی باشیم.

بیاتی با اشاره به شناسایی نیازمندان و افرادی که شغلشان را به واسطه شیوع کرونا از دست داده اند از طریق پایگاه های بسیج، گفت: پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات با مردم در ارتباط مستقیم بوده و بهتر می‌توانند آسیب‌دیدگان از کرونا را شناسایی کنند.

سعید بهشتی‌راد فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه نیز در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه تاکنون 30 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در شهرستان کرمانشاه توزیع شده، گفت: از مجموع 9800 بسته معیشتی که قرار است از امروز(هفتم خرداد) بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع ‌شود، 3800 بسته آن سهم شهرستان کرمانشاه خواهد بود.


وی با اشاره به شناسایی 60 هزار خانوار نیازمند و آسیب دیده از کرونا در شهرستان کرمانشاه از طریق پایگاه‌های بسیج، گفت: این خانوارها در سه سطح نیازمند، کم‌درآمد(درآمد زیر 500  هزار تومان) و آسیب دیده از کرونا تقسیم بندی شده اند که امیدواریم در نهایت بتوانیم بسته‌های معیشتی را در اختیار همگی این خانوارها قرار دهیم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی رزمایش همدلی و کمک مومنانه كرمانشاه بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا بسته های معیشتی شهرستان کرمانشاه استان کرمانشاه کمک مومنانه بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۲۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام

به همت ستاد اجرایی فرمان امام ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی وقوع بارش‌های سیل آسا در جنوب استان سیستان و بلوچستان با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده توزیع شد.

محمدترکمانه مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان‌های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیر‌های زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی‌های دقیق و بررسی‌های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه‌های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده‌های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده‌ها جبران خواهد شد.

همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده است همچنین علاوه بر توزیع ۳ هزار پتو و ۸۰ رول موکت بیش از ۱۰ هزار غذای آماده و بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

گفتنی است وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و درحال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

ترکمانه تاکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه