Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت : رزمایش مواسات به پیشنهاد رهبر معظم انقلاب اسلامی و برای رفع گرفتاری‌های ناشی از بیماری کرونا با کمک‌های خرد و کلان عموم مردم و خیران برگزار می‌شود.

او گفت : پویش همدلی بهترین راه برای کمک به همنوعان است و شاهدیم که در سراسر کشور مردم به خوبی پای کار آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اینکه مردم برای اجرای این رزمایش مهم باید پای‌کار باشند تا رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی به درستی تحقق یابد، گفت: حدود ۸۰ روز است که مردم انفاق می‌کنند.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: هم اکنون با همت خیرین و تلاش نیرو‌های بسیجی بسته‌های معیشتی آماده و بین ضعفا توزیع می‌شود.

آیت الله علما گفت: ایران در قضیه کرونا از همه لحاظ بی نظیر بوده و خوش درخشیده است.

او گفت: در این شرایط سخت بازاریان، کسبه، اصناف و … پای کار هستند و از مال خود انفاق می‌کنند تا همنوعان خود را یاری کنند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولی فقیه امام جمعه کمک مومنانه رزمایش همدلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۲۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه قوا باید در راستای تحقق عینی و عملی شعار سال با یکدیگر همکاری داشته باشند

رئیس قوه قضاییه گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای مواسات و کمک‌های مؤمنانه است و این کمک‌ها می‌تواند به اشکال مختلف مالی و فکری و روحی ... باشد.

 به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، امروز سه‌شنبه (۷ فروردین) در دیدار نوروزی کارگزاران بخش‌های مختلف و مسئولان قضایی با وی، ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن و معنویت، این امر را از الطاف بسیار مبارک و فرخنده دانست و بر ضرورت بهره‌مندی و تمتع از لحظه به لحظه ماه ضیافت الهی تأکید کرد.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های مهم ماه رمضان آن است که در این ماه، بندگان خدا به مهمانی خدا دعوت شده‌اند، همچنان که پیامبر اکرم (ص) در خطبۀ آخرین جمعه ماه شعبان پس از معرفی ماه رمضان فرمود: «هُوَ شَهْرٌ دُعیتُمْ فیهِ إِلَی ضِیافَةِ اللَّهِ وَ جُعِلْتُمْ فِیهِ مِنْ أَهْلِ کرَامَةِ اللَّهِ أَنْفَاسُکمْ فِیهِ تَسْبِیحٌ وَ نَوْمُکمْ فِیهِ عِبَادَةٌ وَ عَمَلُکمْ فیهِ مقْبُولٌ وَ دُعاؤُکمْ فِیهِ مُسْتَجَابٌ» ماه رمضان، ماهی است که در آن به میهمانی خدا دعوت شده و از شایستگان کرامت الهی قرار داده شده اید. نفسهایتان در آن تسبیح، خوابتان در آن عبادت، عملتان در آن پذیرفته و دعایتان در آن مورد اجابت است.

وی بیان کرد: ماه مبارک رمضان، هم ماه استغفار و انابه و هم ماه مواسات و نیکی کردن به همنوعان است؛ ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای مواسات و کمک‌های مؤمنانه است و این کمک‌ها می‌تواند به اشکال مختلف مالی و فکری، روحی و ... باشد.

 محسنی اژه‌ای با اشاره به دعای «اَللّهُمَّ اَدْخِلْ عَلی اَهْلِ الْقُبُورِ السُّرُورَ، اَللَّهُمَّ اَغْنِ کُلَّ فَقیرٍ، اَللّهُمَّ اَشْبِعْ کُلَّ جائعٍ، اَللّهُمَّ اکْسُ کُلَّ عُرْیانٍ ...» که در ماه مبارک رمضان پس از هر نماز خوانده می‌شود، گفت: اگر نتوانیم از فرصت بی‌نظیر ماه مبارک رمضان برای استغفار و توبه و خودسازی و مواسات بهره بگیریم قطعا مغبون و زیانکار خواهیم بود.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به شعار سال ناظر بر «جهش تولید با مشارکت مردم»، ضمن بیان این مطلب که ما مسئولان و کارگزاران نظام، تکلیف سنگینی در راستای خدمت به مردم و کشور برعهده داریم، اظهار کرد: باید همه قوا و دستگاه‌ها در راستای تحقق عینی و عملی شعار سال و فراهم آوردن الزامات آن، با یکدیگر همکاری و هماهنگی و تعامل داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رزمایش مشترک چین، روسیه و ایران علیه کشوری نیست
  • خیران خوزستانی در خط مقدم خدمت به محرومان قرار دارند
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • آمریکا ۶ فرد و ۲ نهاد مرتبط با کره شمالی را تحریم کرد
  • دو تفسیر از خلیفه‌اللهی انسان/ تفاوت رأفت و رحمت خداوند
  • اگر در رمضان خودسازی نکنیم زیانکار می‌شویم
  • همه باید در راستای تحقق عینی و عملی شعار سال تعامل داشته باشند
  • همه قوا و دستگاه‌ها برای تحقق شعار سال همکاری و تعامل داشته باشند
  • همه قوا باید در راستای تحقق عینی و عملی شعار سال با یکدیگر همکاری داشته باشند
  • بخشش باید فرهنگ گدایی را ریشه‌کن کند