Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@09:52:55 GMT

برخورد جدی در انتظار متخلفان حادثه مرگ زن کپرنشین

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۲۷۶۵

به گزارش  خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، سه شنبه هفته گذشته (۳۰ اردیبهشت) یک زن کپرنشین پس از تخریب کپرش و انتقال به کمپ ترک اعتیاد «چشمه سفید» کرمانشاه، توسط ماموران اجراییات شهرداری، جان خود را از دست داد.

محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کرمانشاه روز چهارشنبه هفتم آذر ماه در این رابطه گفت: اقدام اجراییات شهرداری به منظور تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز کاری قانونی است، اما در این حادثه خاص باید جزییات حادثه مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در استانداری کرمانشاه نیز پیگیر موضوع هستیم، گفت: این پرونده اکنون در دادسرای استان در حال بررسی است و باید برای مشخص شدن دقیق حادثه منتظر اظهارنظر مقام قضایی باشیم.

معاون استاندار کرمانشاه تاکید کرد: به طور قطع در صورت شناسایی متخلفان در این حادثه با آنان به جدیت برخورد خواهد شد و هیچ کوتاهی در این زمینه انجام نمی‌شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اجراییات شهرداری زن کپرنشین معاون امنیتی سیاسی واجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۲۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر تیراندازی و تخریب چندین خودرو پارک شده در منطقه خانی آباد توسط یکی از اراذل و اوباش، ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس تهران عملیات خود را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.


این مقام انتظامی افزود: ماموران با استفاده از شگرد‌های پلیسی مخفیگاه این فرد شرور را شناسایی و وی را دستگیر کردند و از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد کشف شد.

­

معاون اطلاعات پلیس تهران گفت: متهم در بازجویی اولیه به استفاده از سلاح جنگی و تخریب اموال عمومی اعتراف کرد و به همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضایی معرفی شد.
­

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • برخورد قانونی با متخلفان تخریب پوشش گیاهی در مناطق حفاظت شده استان مرکزی
  • از کارهای فرهنگی نباید انتظار نتیجه زودهنگام داشت
  • برخورد قانونی با متخلفان تخریب پوشش گیاهی مناطق حفاظت شده مرکزی
  • آغاز حضور میدانی و عملیاتی مسئولین استانی و شهری برای رفع مشکلات شهر
  • تشکیل ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی و تخریب منابع طبیعی
  • مدیران عمرانی و شهرداری کرمانشاه برای حل مشکلات مردم به خط شدند
  • عوامل حمله مسلحانه به منازل جنگلبانان هرچه سریع‌تر دستگیر شوند
  •  ۷۲۹ نفر به دلیل تخریب منابع طبیعی در کرمانشاه محکوم شدند