Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای برگزاری رزمایش سراسری «مواسات» تعداد ۱۶۰ بسته مواد غذایی میان خانواده دانش آموزان بی بضاعت شهرستان خفر توزیع شد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از خفر، در راستای عمل به منویات مقام معظم  رهبری و اجرای رزمایش سراسری «مواسات و همدلی» با همت بسیج دانش آموزی و همکاری آموزش و پرورش شهرستان خفر، بسته های معیشتی میان خانواده دانش آموزان بی بضاعت توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این رزمایش که از ابتدای ماه رمضان در این شهرستان به اجرا در آمده تعداد 160 بسته غذایی تهیه در میان دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

 

جهت توزیع بسته های مذکور تلاش شده با کمک مدیران مدارس، دانش آموزان نیازمند شناسایی و بسته های غذایی به دست خانواده های آنها رسانده شود.

 

 توجه به دانش آموزانی که دارای خانواده های کم برخوردار هستند از اموری است که بیش از پیش در دستور کار آموزش و پرورش خفر قرار گرفته و این مهم با تعامل خوب ناحیه بسیج سپاه این شهرستان اثرگذارتر می شود.

 

به گزارش شبستان، اجرای رزمایش «مواسات و همدلی»، در طول ماه رمضان و در چند نوبت به همت خیران و نیکوکاران در شهرستان خفر به اجرا در آمده و اقلام و بسته های مواد غذایی میان خانواده های مستمند و کم بضاعت توزیع شده است.

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته غذایی در طرح کمک مومنانه مواسات و همدلی در فارس توزیع بسته غذایی توزیع بسته غذایی در بین نیازمندان میان خانواده دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس

 مقصود کشاورز  با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد در راستای کمک‌های مؤمنانه بوده است گفت: به مناسبت سال نو  یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان تحت حمایت این نهاد در سطح شهرستان هریس توزیع شد.

وی با قدردانی از حمایت‌های خیرین و مراکز نیکوکاری از کمیته امداد در مناسبت‌های مختلف افزود: این بسته‌های معیشتی، شامل برنج، روغن، خرما، گوشت قرمز، ماکارونی و رب است.

وی ارزش هر بسته را ۹۰۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: در مجموع ۹۰۰ میلیون تومان هزینه تهیه این بسته‌های معیشتی شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هریس  تاکید کرد: این بسته‌های معیشتی که توسط خیرین تهیه شده، بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد با اولویت مناطق روستایی در سطح شهرستان هریس توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی در کرمان
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی خانواده زندانیان استان کرمان + تصاویر
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های ایتام و محسنین بندرعباسی
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در خوی همزمان با بهار قرآن + تصاویر
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی کمک‌های مومنانه مردمی در کرمان
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته کمک‌های مومنانه در کرمان
  • توزیع ١۵٠٠ بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند کرمانی