Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدرضا یاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ماموران پاسگاه منصوری اسلام آبادغرب حین گشتزنی به ۲ دستگاه وانت پیکان پلاک مخدوش مشکوک و زمانی که قصد توقیف آنها را داشتند اقدام به فرار کردند.

وی ادامه داد: ماموران نیز بلافاصله به تعقیب آنها پرداخته و پس از طی مسافتی موفق به توقیف هردو خودرو شده و بازرسی های لازم را از آنها به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ یاری تصریح کرد: در این بازرسی، ۱۲ دستگاه ماشین ظرفشویی، پنج دستگاه ماشین لباسشویی و چهار دستگاه کولرگازی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب ارزش لوازم خانگی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

وی همچنین از دستگیری ۲ نفر در این رابطه و معرفی آنها به دستگاه قضایی خبر داد و گفت: خودروهای توقیفی نیز روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ یاری در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های امسال شهرستان اسلام آبادغرب عنوان کرد.

شهرستان اسلام آبادغرب با بیش از ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

کشفیات قاچاق توسط پلیس در سال گذشته ۳۵ درصد نسبت به سال ۹۷ با رشد مواجه بوده است.

برچسب‌ها اسلام آباد غرب فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کالای قاچاق کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسلام آباد غرب کالای قاچاق کرمانشاه اسلام آباد غرب کالای قاچاق کرمانشاه اسلام آبادغرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۲۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ بهادر دیلمی گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا پلیس اگاهی در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل‌های این شهرستان، موضوع را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی یک خودروی نیسان حامل چوب‌های جنگلی در یکی از محور‌های کوهستانی خبر داد و افزود: ماموران با در اقدامی غافلگیرانه خودروی نیسان را توقیف و در بازرسی از آن ۳ تن چوب که به صورت غیر مجاز از جنگل‌های بالادستی تنکابن برداشت شده بود، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی چوب در این عملیات، خاطر نشان کرد: ماموران در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و متهم را به مرجع قضایی معرفی کردند.

سرهنگ دیلمی، ارزش چوب‌های مکشوفه را براساس نظر کارشناسان ۱۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • کشف ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در بیرجند
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • قاچاقچی لوازم خانگی در دام پلیس کبودراهنگ