Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: در سوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه ۲۶ هزار بسته معیشتی نقدی و غیرنقدی سپاه و بسیج بین نیازمندان لرستان توزیع می‌شود. ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌‌آباد، سردار مرتضی کشکولی عصر امروز در مراسم سومین مرحله برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه که در پادگان امام حسین (ع) برگزار شد، اظهار داشت: مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه امروز با شکوه‌تر از مراحل اول و دوم و توسط سپاه و بسیج انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی افزود: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه که مربوط به سپاه، بسیج و بنیاد مستضعفان بود 20هزار بسته معیشتی نقدی و غیر نقدی، درمرحله دوم 35هزار بسته و امروز نیز بالغ بر 26 هزار بسته معیشتی نقدی و غیرنقدی مربوط به سپاه و بسیج و 12 هزار بسته توسط بسیج عشایر بین نیازمندان توزیع می‌شود.

42 هزار بسته معیشتی کمک مؤمنانه در استان ایلام توزیع شد150 هزار بسته معیشتی توسط سپاه استان البرز میان نیازمندان توزیع شد + فیلم150 هزار بسته کمک‌معیشتی در رزمایش مواسات 3 بین نیازمندان گیلان توزیع شد

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)لرستان عنوان کرد: تاکنون بالغ بر 104 هزار بسته معیشتی نقدی و غیرنقدی توسط سپاه و بسیج بین خانواده‌های نیازمندان توزیع شده که از مجموع 507 خانوار نیازمند شناسایی شده در استان 20 درصد از این جامعه توسط بسیج و سپاه پوشش داده شده و در مجموع با کمک‌های بسیج مستضعفان، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و آستان قدس رضوی به 165 هزار خانوار نیازمند در استان بسته معیشتی داده شده است.

سردار کشکولی بیان کرد: در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی 25 سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند اهدا خواهد شد. خوشبخنانه با اجرای رزمایش مومنانه در استان علی‌رغم متضرر‌شدن بسیاری از کسبه و مردم استان به دلیل شیوع ویروس کرونا  آرامش پایداری بین مردم ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی مردم‌سالاری دینی به‌عنوان رکن اصلی انقلاب اسلامی است که همین احسان و نیکوکاری یک جلوه از آن است که از یک نمایش تبلیغاتی به یک کار واقعی تبدیل کرده و ظرفیت خروشان حضور مردم در بحران‌های طبیعی و غیر طبیعی آزاد کرده است. 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد: مردم با حضورشان در بحران‌ها بار اصلی را از روی دوش دولت برداشته که همین اقدامات از ابعاد زیبای انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/645/ ز

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رزمایش مواسات بین نیازمندان کمک مومنانه سپاه و بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید رئوف تقوی سرپرست ستاد استان در خصوص توزیع گوشت در بین نیازمندان بیان کرد: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین ادامه داد: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های نیازمند شناسایی و یک هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: دستگیری از محرومان و نیازمندان در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

کد خبر 6086081

دیگر خبرها

  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • رزمایش توزیع جهیزیه در میبد
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس
  • مشارکت ۳۵ میلیارد تومانی مردم و خیرین در اطعام نیازمندان بندرعباس