Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار کردستان گفت: سپاه در طول یک‌ماه گذشته با برگزاری رزمایش کمک‌ مومنانه کمک‌های بسیار خوبی به قشر آسیب‌پذیر و نیازمند کردستان کرده که تلاش‌‌هایشان جای تقدیر دارد. ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حسین خوش‌اقبال عصر امروز در مراسم مرحله سوم رزمایش بزرگ کمک مومنانه سپاه بیت‌المقدس که با حضور مسئولان استانی در سالن آزادی سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: خدا را شاکریم برای سومین بار این توفیق حاصل شد، که در جمع پاسداران همیشه سخت‌کوش سپاه بیت‌المقدس حاضر و در رزمایش کمک مومنانه شرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، فرماندهان و نیروهای سپاه که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در راستای پیشگیری و ریشه‌کنی این بیماری کمک کردند، گفت: سپاه در طول یک‌ماه گذشته با برگزاری رزمایش کمک‌ مومنانه کمک‌های بسیار خوبی به قشر آسیب‌پذیر و نیازمند کردستان کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از سربازان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا که امروز با تدبیر فرمانده سپاه بیت‌المقدس از جمعی از پزشک و پرستار خدوم قدردانی شد، تشکر کرد و گفت: نباید تلاش‌های شبانه‌روزی مدافعان امنیت و سلامت را فراموش کنیم.

فرمانده سپاه کردستان: 15 هزار بسته کمک معیشتی در رزمایش کمک مومنانه میان نیازمندان کردستانی توزیع شدفرمانده سپاه گلستان: رزمایش کمک مومنانه در تاریخ ماندگار می‌شود

وی تصریح کرد: مدافعان سلامت همواره علی‌رغم تمامی کمبود امکانات و کم‌وکاستی‌ها در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا جنگیدند تا آرامش و آسایش مردم حفظ شود، اگر امروز آرامش نسبی در جامعه وجود دارد، مدیون تلاش‌های این عزیزان هستیم.

خوش‌اقبال بیان کرد: در بحث مقابله با ویروس کرونا، مردم ایران اسلامی و استان کردستان ثابت کردند که در شرایط سخت در کنار مجموعه دولت هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اظهار کرد: این روزها نیروهای سپاه، ارتش، بسیج، انتظامی، مرزبانی و مجموعه دستگاه‌های امنیتی با تلاش و اقتدار نه تنها در برقراری نظم و امنیت به‌صورت شبانه‌روزی تلاش کرده، بلکه در بحران‌های مختلف شاهد کمک‌های سخت‌کوشانه آنها هستیم.

خوش‌اقبال ابراز کرد: امیدواریم در آینده نیز این هماهنگی و همدلی نیروهای مسلح و مردم روز به روز بیشتر شود تا دشمنان نظام نتوانند به اهداف پلید خود برسند.

انتهای پیام/484/ ز

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه بیت المقدس فرمانده سپاه کمک مومنانه ویروس کرونا رزمایش کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۲۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی بانوان از عوامل انتظامی بافق

حمعی از بانوان بافقی به صورت مردمی و خودجوش، برای حمایت از طرح نور پلیس و برای مقابله با هنجارشکنی عفاف و حجاب، مقابل نیروی انتظامی شهرستان جمع شدند و فرمانده و پرسنل انتظامی بافق را گلباران کردند.

درخواست آنها از فراجا این است که این طرح همچنان ادامه پیدا کند تا فساد بی حجابی ازبین برود. 

سرهنگ طولابی نژاد فرمانده انتظامی بافق گفت: طرح نور با هماهنگی دستگاه‌های قضایی در سطح کشور و همچنین شهرستان اجرا شد و بازتاب خوبی داشت. 

او افزود: در سطح شهرستان بافق از آنجا که مردم ولایتمدار و مؤمن هستند، همراهی و رعایت کردند که از خواهران به خاطر رعایت عفاف و حجاب و پوشش مناسب تشکر می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان
  • معاون استاندار هرمزگان: ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل مردم شده است
  • دیدار مسئولان قزوین از فرمانده سپاه استان
  • دیدار استاندار قزوین با فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد نیروهای مسلح
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد نیروهای مسلح در حوادث اخیر/ رهبر انقلاب: موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • قدردانی بانوان از عوامل انتظامی بافق
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیرو‌های مسلح در حوادث اخیر
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم