Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@02:21:42 GMT

ورود دادستانی کرمانشاه به ماجرای فوت زن کپرنشین

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۲۹۴۶

ورود دادستانی کرمانشاه به ماجرای فوت زن کپرنشین

خبرگزاری تسنیم: به‌نقل از روابط‌عمومی دادسرای کرمانشاه, مهدی قنادی با اشاره به انتشار خبری درباره مرگ یک زن کپرنشین در رسانه‌های استان، اظهار داشت: مرگ این زن هنگامی رخ داده که ماموران شهرداری در حال رفع تخلف زمین خواری در محدوده یکی از شهرک‌های کرمانشاه بوده اند و تخریب کپر این زن حادثه را رقم می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: با توجه به حساسیت به‌وجود آمده در استان به‌دنبال انتشار این خبر، دادسرای عمومی و انقلاب استان به آن ورود کرده و به صورت جدی در حال پیگیری این پرونده هستیم.

‌سخنگوی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: پیکر این زن اکنون در پزشکی قانونی است و ما منتظر اعلام‌نظر نهایی پزشکی قانونی استان در مورد علت مرگ متوفی هستیم و چنانچه محرز شود فرد یا افرادی در مرگ متوفی مقصر بود‌ه‌اند، بدون اغماض با آن‌ها برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

قنادی افزود: از همه رسانه‌های استان می‌خواهیم تا زمان اعلام نتیجه قطعی پزشکی قانونی از انتشار مطالب غیرواقعی پرهیز کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: دادستانی کرمانشاه فوت زن کپرنشین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد

موسی ادیب‌فر مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی با اشاره به ثبت ۷۲ هزار و ۶۸۹ معاینه بالینی پزشکی قانونی در استان، گفت: پارسال همچنین ۲ هزار و ۴۲۳ مورد فوتی در به ثبت رسیده که هزار و ۹۱۵ نفر مرد و ۵۰۸ نفر زن بودند.

وی با اشاره به آمار نزاع و درگیری، اضافه کرد: پارسال ۲۸ هزار و ۷۷ مورد نزاع و درگیری در چارچوب معاینات بالینی ثبت شد که در مقایسه با سال پیشین نیز برابری می‌کند.

ادیب‌فر ادامه داد: ۷ هزار و ۷۵۰ زن و ۲۰ هزار و ۳۲۷ مرد پارسال بخاطر نزاع و درگیری مورد معاینه بالینی نزاع جرحی قرار گرفتند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی افزود: ۹ هزار و ۳۷۲ مرد و ۴ هزار و ۳۵ زن نیز آسیب دیده در اثر تصادف رانندگی، در این مرکز معاینه بالینی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • تولید بیش از ۱۸ میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه فجر جم طی سال ۱۴۰۲
  • ببینید | ماجرای تنفر حسین طیبی از فوتسال و عاقبت ورود به این رشته
  • توضیحات اژه‌ای درباره ورود دوباره پلیس به حجاب؛ وظایف ذاتی و قانونی‌اش است | فیلم