Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@20:14:24 GMT

خبر بد به زیدان؛ توافق بایرن با ستاره اتریشی

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۳۰۲۷

خبر بد به زیدان؛ توافق بایرن با ستاره اتریشی

داوید آلابا، مدافع اتریشی بایرن مونیخ نیز در آستانه تمدید قرارداد قرار گرفته است.


به گزارش "ورزش سه"، مدیران بایرن مونیخ در ماه های اخیر عملکرد درخشانی داشته اند و قرارداد هانسی فلیک، مانوئل نویر، توماس مولر و آلفونسه دیویس را تمدید کرده اند. حالا نشریه بیلد مدعی شد توافقات با داوید آلابا نیز حاصل شده و به زودی او نیز رسما قراردادش را با بایرن مونیخ تمدید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در صورت تمدید قرارداد، داوید آلابا نیز به لیست بالاترین دریافت کنندگان حقوق در باشگاه اضافه می شود و همانند رابرت لواندوفسکی، مانوئل نویر و توماس مولر حقوق خواهد گرفت. قرار است در قرارداد جدید داوید آلابا بالغ بر 15 میلیون یورو در سال کسب درآمد کند، اما خواسته 20 میلیون یورویی او رد شده است.

 

بدین ترتیب انتقال داوید آلابا به تیم هایی چون رئال مادرید، بارسلونا و اینتر منتفی خواهد شد. با توجه به مشکلاتی که در ماه های اخیر بر سر تمدید حاصل شده بود، بسیاری از تیم های بزرگ برای خرید داوید آلابا اقدام کرده بودند. مدیر برنامه این مدافع اتریشی به زودی به آلمان سفر خواهد کرد و بعد از رفع شدن اختلافات جزئی، قرارداد داوید آلابا احتمالا تا سال 2023 رسما تمدید می شود. زین الدین زیدان علاقه زیادی به داوید آلابا داشت، اما به نظر می رسد این بازیکن قصد جدایی از بایرن مونیخ را در سر ندارد.

بایرن مونیخ دیوید آلابا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ دیوید آلابا بایرن مونیخ داوید آلابا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۳۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت غول‌های انگلیسی بر سر جواهر باواریایی‌ها؛ لیورپول شیفته جمال موسیالا

به نظر می‌رسد در کنار پپ گواردیولا و منچسترسیتی، لیورپول نیز علاقه بسیار زیادی به جمال موسیالا دارد

 

طرفداری | جمال موسیالا از زمان پیوستن به بایرن مونیخ 2019، پله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری پیموده و اکنون نیز در سن 21 سالگی نه تنها در سطح فوتبال آلمان، بلکه تبدیل به یکی از ستارگان فوتبال جهان شده است. موضوعی که باعث شده توجه باقی باشگاه‌های بزرگ به او جلب شود.

بیش‌تر بخوانید: تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود

به گزارش فابریتزیو رومانو؛ لیورپول شیفته جمال موسیالا است و سران این باشگاه او را تحسین می‌کنند. این یک واقعیت است که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ انگلیس و اسپانیا به موسیالا علاقه‌مند هستند. علاقه باشگاه‌ها به چنین ستاره‌ای با وجود اینکه هنوز دو سال دیگر از قراردادش باقی مانده، طبیعی است.

با این حال بایرن مونیخ مصمم است تا موسیالا در پنچره نقل‌وانتقالاتی پیش رو از این باشگاه جدا نشود و به همین منظور، آن‌ها در حال آماده‌سازی یک پیشنهاد ویژه و بزرگ برای تمدید قرارداد با بازیکن‌شان هستند. بایرن برای حفظ موسیالا می‌جنگد و تمام تلاشش را برای نگه داشتن او خواهد کرد. بایرن سعی می‌کند تا موسیالا را وادار به امضای قرارداد جدید کند.

گفتنی است قرارداد موسیالا با بایرن مونیخ در سال 2026 به پایان می‌رسد. او در تمامی رقابت‌ها در فصل جاری موفق شده از خود آمار 12 گل و 7 پاس گل را ثبت کند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • رقابت غول‌های انگلیسی بر سر جواهر باواریایی‌ها؛ لیورپول شیفته جمال موسیالا
  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • با وجود نارضایتی از شرایط فعلی، کیم مین جائه به دنبال جدایی از بایرن مونیخ نیست
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • تمدید ستاره‌های پرسپولیس با اوکی نهایی اوسمار
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • شبیخون تیم متمول لیگ به باشگاه پرسپولیس؛ ۴ ستاره در آستانه خروج