Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@21:06:17 GMT

دخترهای باجگیر در یزد بازداشت شدند

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۳۱۹۰

دخترهای باجگیر در یزد بازداشت شدند

به گزارش شامگاه چهارشنبه روابط عمومی دادگستری یزد، چنانچه شهروندان دیگری از این افراد شکایت دارند می‌توانند با مراجعه به معاونت فضای مجازی دادسرا در خیابان رهبر یا پلیس فتای یزد شکایت خود را مطرح کنند.

در این خصوص اطلاعات بیشتری منعکس نشده است.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها یزد انتظامی پلیس فتا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد انتظامی پلیس فتا یزد انتظامی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۳۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳۰۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در تهران

رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری بیش از ۳۰۰۰ خرده فروش مواد مخدر و کشف ۳ تن موادمخدر از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش ایسنا، رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه همه متهمان تحت رصد پلیس هستند، گفت: این امر به کشفیات گسترده و مهمی منجر شده که امروز نتیجه آن را می‌بینید.

وی با بیان اینکه اولویت ما جلوگیری از توزیع محموله‌های قاچاق مواد مخدر است، گفت: البته در کنار دانه‌درشت‌ها با با توزیع کنندگان و خرده فروشان نیز برخورد می‌کنیم. از ابتدای سال‌جاری تاکنون تقریبا ۳۲۰۰ توزیع کننده خرده و همچنین حاملان مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردیم.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: آمار‌های ما از میزان کشفیات موادمخدر نشان می‌دهد که در سالجاری تاکنون در مقایسه با مدت در سال گذشته شاهد افزایش ۲۰ درصدی کشفیات مواد مخدر بوده‌ایم.

محمدیان در ادامه به تشریح یکی از پرونده‌ها پرداخت و گفت: یک تن و ۱۱۸ کیلوگرم بار شیشه از یک تریلی کشف کردیم که بزرگترین محموله شیشه‌ای است که تاکنون کشف شده و منشا آن خارج از کشور و مقصد آن تهران بود. این محموله در رصد همکاران من بود و اگر این بار توزیع می‌شد خطرات زیادی داشت.

وی ادامه داد: همکاران من در روز‌های تعطیل توانستند این محموله را کشف کنند و امروز اعلام می‌کنیم که پلیس همه ۷۰۰ ماموریت خود را از نقطه سفر مرزی تا مرکز کشور دارد را به خوبی انجام می‌دهد و تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران ما ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • ترفند این زن برای خالی کردن حساب دایی‌اش همه را بهت زده کرد! | ویدئو
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • پلیس: فوت یک دختر در ساختمان وزرا کذب است
  • پلیس: مرگ یک دختر در ساختمان وزرا بخاطر بی حجابی کذب است/ یک متهم از قرصِ نامعلوم استفاده کرد و فوت شد!
  • پلیس: فوت در ساختمان وزرا کذب است
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • بازداشت یک مامور در تهران!
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در تهران
  • خرده فروشان مواد مخدر در شیروان بازداشت شدند