Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@12:43:53 GMT

برگزاری تمرین استقلال با حضور مشاور مدیرعامل

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۳۳۲۱

برگزاری تمرین استقلال با حضور مشاور مدیرعامل

تمرین امروز(چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸ در زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب با حضور بازیکنان و اعضای کادر فنی برگزار شد و حدود ۹۰ دقیقه به طول انجامید.

بازیکنان ابتدا زیر نظر مربی بدنساز، کارهای کششی را انجام دادند و بدن‌های خود را گرم کردند. در بخش دوم تمرین بازیکنان به پاسکاری ترکیبی زیر نظر فرهاد مجیدی و دستیارانش پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس مانند روزهای گذشته فوتبال درون تیمی در دستور کار شاگردان فرهاد مجیدی قرار گرفت.

از حاظرین ویژه تمرین امروز می‌توان به نصرالله عبداللهی اشاره کرد. پیشکسوت باشگاه استقلال که هم اکنون حکم مشاور مدیرعامل باشگاه را دارد در تمرین حاضر شد و با کادر فنی نیز صحبت کرد.

هروویه میلیچ بازیکن کروات استقلال که صبح امروز به تهران آمده، در تمرین امروز حاضر نبود و احتمالا از فردا به جمع آبی‌پوشان اضافه می‌شود. این در حالی است که شیخ دیاباته، دیگر مهره خارجی استقلال هنوز به ایران برنگشته است.

تیم فوتبال استقلال تهران در روز ۲۹ خردادماه در دیداری عقب افتاده باید به مصاف فولاد خوزستان برود. هنوز مکان برگزاری این مسابقه به دلیل وضعیت قرمز اهواز مشخص نیست.

برچسب‌ها فولاد خوزستان باشگاه استقلال شیخ دیاباته فرهاد مجیدی هروویه میلیچ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان باشگاه استقلال شیخ دیاباته فرهاد مجیدی هروویه میلیچ فولاد خوزستان باشگاه استقلال شیخ دیاباته فرهاد مجیدی هروویه میلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۳۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۸ روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم شمس آذر قزوین خواهد بود.

تمرینات آبی پوشان تهرانی زیر نظر جواد نکونام پیگیری می شود و امروز چهارشنبه نیز آبی پوشان در شرایطی تمرین خود را پشت سر گذاشتند که یامگا بازیکن مصدوم این تیم نیز کنار سایر نفرات حضور داشت.

یامگا که از ناحیه چشم مصدوم شده و دیدارهای زیادی را از دست داده است، با بستن چشم آسیب دیده اش در تمرینات شرکت کرد. استقلالی ها در تمرین امروز از لباس تمرینی سبز رنگ استفاده کردند.

کد خبر 6081414

دیگر خبرها

  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • کاظمی داور استقلال شد/مومنی داور میهمانی پرسپولیس در آبادان
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس