Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع ویروس کرونا و تغییر نحوه برگزاری رویداد ویگما ۲۰۲۰ راهنمای شرکت در این مراسم اینترنتی برای کاربران به اشتراک گذاشته شد.کاربران می‌توانند با مطالعه مطلب زیر اطلاعات لازم برای شرکت در رویداد اینترنتی ویگما ۲۰۲۰ را کسب کنند.
چطور در رویداد شرکت کنم؟

برای شرکت در رویداد ویگما که به دو بخش سخنرانی‌های تخصصی و اختتامیه‌ی رویداد تقسیم می‌شود، کافی است تا پیش از آغاز رویداد از طریق صفحه رویداد در آپارات بلیت شرکت در آن را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تماشای مراسم اختتامیه به صورت آنلاین نیاز به خرید بلیت نیست و دسترسی به این بخش از جشنواره منتقدان بازی‌های ویدئویی برای همه‌ی علاقه‌مندان امکان پذیر خواهد بود.

آیا برای تماشای مراسم اختتامیه نیاز به خرید بلیت شرکت در ویگما دارم؟

خیر. همان‌طور که گفته شد، تماشای مراسم اختتامیه اولین دوره از جشنواره منتقدان بازی‌های ویدئویی برای عموم علاقه‌مندان رایگان است. مراسم اختتامیه از ساعت ۱۶:۳۰ آغاز می‌شود.

من قبلا از طریق ایوند بلیت رویداد را خریده‌ام، برای حضور آنلاین باید چه کار کنم؟

همه خریداران بلیت رویداد ویگما از طریق ایوند، تا کنون یک کد تخفیف صد درصدی آپارات دریافت کرده‌اند. با مراجعه به صفحه رویداد در آپارات و با استفاده از کد تخفیف ارسال شده، می‌توانید ثبت نام خود برای شرکت در رویداد ویگما را نهایی کنید. در این مرحله نیاز به پرداخت هیچ وجهی نیست و تنها با در اختیار داشتن کد ارسال شده و وارد کردن آن در صفحه آپارات به محتوای رویداد دسترسی خواهید داشت.

زمان‌بندی رویداد چگونه است؟

همان‌طور که قبلا اعلام شده، رویداد ویگما شامل ۹ سخنرانی تخصصی است که از ساعت ۱۰:۴۵ صبح روز جمعه ۹ خرداد ۹۹ آغاز می‌شود. سخنرانی‌های تخصصی ویگما در ساعت ۱۶:۱۵ روز جمعه ۹ خرداد به پایان می‌رسند و اختتامیه جشنواره رویداد از ساعت ۱۶:۳۰ همین روز پخش خواهد شد.

سخنرانی‌های ویگما بدون وقفه برگزار می‌شوند؟

خیر. در زمان‌بندی برگزاری رویداد ویگما بازه‌های زمانی استراحت در نظر گرفته شده‌اند. یک بار در ساعت ۱۳ روز جمعه به مدت یک ساعت زمانی برای استراحت و ناهار وجود دارد و پس از آن رویداد کار خود را تا پیش از اختتامیه ادامه خواهد داد و یک استراحت دیگر از ساعت ۱۶:۱۵ تا ۱۶:۳۰ تدارک دیده شده است.

من در روز برگزاری رویداد نمی‌توانم در آن شرکت کنم، آیا بعدا به محتوای سخنرانی‌ها دسترسی خواهم داشت؟

در حال حاضر تصمیمی برای این موضوع گرفته نشده است، متعاقبا اعلام خواهد شد. تلاش ما این است که همه‌ی خریداران بلیت رویداد بتوانند به محتوای سخنرانی‌ها دسترسی داشته باشند.

بازی‌های برگزیده رویداد از چه مزایایی برخوردار خواهند بود؟

بازی‌های برگزیده اولین جشنواره منتقدان بازی‌های ویدئویی، علاوه بر نائل شدن به لقب بهترین بازی سال ۹۸ در رشته‌های مختلف، یک تندیس یادبود اولین دوره ویگما و یک لوح تقدیر از طرف ما دریافت خواهند کرد که برای تیم سازنده بازی ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: مجلس دولتی را ایجاد کند که در برابر فشارهای خارجی ایستادگی داشته باشد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روابط عمومی دنیای ارتباطات فضای مجازی مراسم اختتامیه شرکت در رویداد رویداد ویگما ساعت ۱۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۳۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فردا در جدالی حساس از هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. آبی پوشان چشم انتظار حضور هوادارانشان در استادیوم آزادی هستند تا بتوانند دست پر از زمین مسابقه خارج شوند.

جواد نکونام سرمربی استقلال که این بازی را به دلیل محرومیت از دست داده است، با انتشار یک استوری از هواداران تیمش درخواست کرد تا راهی استادیوم شده و از آبی پوشان حمایت کنند.

در فاصله یک روز تا برگزاری این مسابقه نیز استقبال نسبتا خوبی از بازی آبی پوشان شده است. جایگاه زنان طبق معمول تمامی بازی‌های قبلی، در کمترین زمان ممکن پر شد و تمامی بلیت‌های آن به فروش رفت.

بخش جایگاه و همچنین روبروی جایگاه نیز کاملا پر شده و هیچ بلیتی برای فروش وجود ندارد. از طبقه دوم نیز کمتر از 10 هزار بلیت باقی مانده و ظرفیت باقیمانده سکوهای پشت دروازه‌ها نیز پنج هزار بلیت را نشان می‌دهد.

بدین ترتیب می‌توان گفت که تاکنون بیش از پانزده هزار بلیت به فروش رفته و انتظار می‌رود تا زمان آغاز بازی فردا استقلال و شمس آذر، استقبال خوبی از این دیدار صورت بگیرد و احتمالا شاهد حضور بین 25 الی 30 هزار تماشاگر از این مسابقه باشیم.

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۵۰ شرکت صنعتی در رویداد صدرا
  • مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی در قاینات آغاز شد
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • معرفی دفاع راست ایده‌آل: یاشوا کیمیش
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در لرستان
  • پایش صلاحیت حرفه‌ای ۲۷۰ نیروی پیمانکاری منطقه غرب فارس
  • رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد