Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان با بیان اینکه مدارس و دانشگاه ها تا اعلام شرایط بعدی همچنان تعطیل است، گفت: امیدوار هستیم پایه نهم به صورت غیر حضوری یا از طریق لحاظ کردن نمرات نوبت اول برای کل سال حل کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا شریعتی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و مکاتباتی که انجام شد مقرر شد تا ۱۷ خرداد ماه امتحانات برگزار نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از آن، برگزاری امتحانات به ستاد استانی سپرده شود، امیدوار هستیم پایه نهم را به صورت غیر حضوری یا از طریق لحاظ کردن نمرات نوبت اول برای کل سال حل کنیم.
استاندار خوزستان گفت: با این تصمیم دغدغه والدین دانش آموزان در مورد سلامتی دانش آموزان از مبتلا نشدن به بیماری کرونا نیز مدیریت می شود.
شریعتی بیان کرد: دانشگاه ها و مدارس استان تا اعلام شرایط بعدی همچنان تعطیل است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خوزستان مدارس دانش آموزان اهواز امتحانات خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۳۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده

وزارت آموزش و پرورش از آغاز سامانه ترمیم سابقه تحصیلی از هفته آینده خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار  اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ثبت‌نام داوطلبان کنکور برای ترمیم نمرات و ایجاد سوابق تحصیلی قرار بود از اول اردیبهشت آغاز شود که به دلیل آماده نبودن مقدمات به تعویق افتاد..

طبق اعلام  وزارت آموزش و پرورش، این فرآیند قرار است از هفته آینده آغاز شود.

نکات کلیدی امتحانات نهایی؛ از شیوه مطالعه تا طراحی سؤالات

آموزش و پرورش اعلام کرده است: با توجه به برگزاری آزمون سراسری در پایان هفته و به منظور حفظ آرامش خاطر داوطلبان‌گرامی، زمان شروع به‌کار سامانه «مشاهده، تایید، ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی» به هفته آینده موکول شد.

در ضمن، با هماهنگی صورت گرفته با سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبانی که در نوبت های اول و یا دوم آزمون سراسری سال جاری ثبت نام‌نموده‌اند، می بایست از طریق سامانه جامع آزمون سراسری به نشانی my.sanjesh.org ، اقدام به ورود از بخش سابقه تحصیلی کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترمیم نمرات و سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • آغاز ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده
  • وزیر علوم : کنکوری‌ها اضطراب نداشته باشند/ فرصت جبران وجود دارد
  • کنکوری‌ها اضطراب نداشته باشند/ فرصت جبران وجود دارد
  • نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان