Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@01:22:05 GMT

برانکو بدون هیچ سازشی پولش را می‌خواهد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۳۳۷۱

ورزش سه نوشت: داروبوشیچ وکیل برانکو ایوانکوویچ در رابطه با فرجام‌خواهی پرسپولیس در مورد رای فیفا به دادگاه حکمیت ورزش گفت: این موضوع طبیعی بود. آنها برای گرفتن کمی وقت اضافه، هزینه زیادی را باید پرداخت کنند. ما هم تابع قانون هستیم.

وی در مورد آخرین وضعیت این پرونده اضافه کرد: شرایط کاملا واضح است. کمیته انضباطی فیفا مشروح رای را در اختیار پرسپولیس قرار داد که به چه دلایلی آنها بازنده این پرونده شدند و آنها در حال حاضر نیز باید تمام پول برانکو و دستیارانش را پرداخت کنند و علاوه بر آن هزینه دادرسی را هم باید بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکیل برانکو ایوانکوویچ اضافه کرد: پس از طی شدن این مراحل پرسپولیس ۲۱ روز زمان داشت که اعتراض خود را به دادگاه عالی ورزش ارسال کند زمانی که روز گذشته ( ۲۶ می، ۶ خردادماه) به اتمام رسید.

وی تاکید کرد: در مورد اینکه آیا پرسپولیس در این بازه استیناف‌خواهی کرده است یا خیر، اطلاعی ندارم اما برای این کار نیز آنها باید ۲۵ هزار فرانک سوییس پرداخت کنند.

بوسیچ در خصوص اینکه باشگاه پرسپولیس هنوز به مصالحه با برانکو امیدوار است، گفت:‌ هیچ پیشنهاد تازه‌ای را در این باره از پرسپولیس دریافت نکردیم و اگر هم پیشنهادی ارائه شود، آن را نخواهیم پذیرفت. هیچ مصالحه‌ای در کار نیست چرا که بیهوده این راه طولانی را برای این پرونده طی نکردیم. از سوی ما هیچ سازشی در کار نیست.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۳۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجرمان سایبری درکمین بازنشستگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، سرهنگ رسول جلیلیان گفت: مجرمان سایبری از اقشار مختلف برای تحقق اهداف مجرمانه خود سوءاستفاده می‌کنند که یکی از این موارد فریب بازنشستگان با ترفند ثبت نام وام بازنشستگی است.

وی اضافه کرد: کاربران بدون آگاهی مبلغ ناچیز درخواست شده را از طریق لینک ارسال شده پرداخت می کنند درحالی که یک بدافزار است و مجرمان سایبری با این شگرد مجرمانه، اطلاعات کارت بانکی متقاضیان را به سرقت می برند.

جلیلیان گفت: کلاهبرداران سایبری با ارسال پیامک‌های جعلی تحت عناوین مختلف، سعی در تشویق افراد به کلیک نمودن روی لینک ارسالی کرده و سپس هدایت به درگاه بانکی جعلی می کنند.

وی اضافه کرد: کلاهبرداران سایبری با مهندسی اجتماعی و به تناسب نیاز روز جامعه اقدام به تبلیغات مختلف مانند پرداخت وام کم بهره، سهام عدالت و از این قبیل کرده و دست به اعمال مجرمانه می زنند.

جلیلیان تاکید کرد: کاربران در صورت اطلاع از این‌گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اعلام کنند.

وی اضافه کرد: کلاهبرداران سایبری با مهندسی اجتماعی و به تناسب نیاز روز جامعه اقدام به تبلیغات مختلف مانند پرداخت وام کم بهره، سهام عدالت و از این قبیل کرده و دست به اعمال مجرمانه می زنند.

جلیلیان تاکید کرد: کاربران در صورت اطلاع از این‌گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • معیارهای جدید محاسبه و پرداخت حقوق کارگران اعلام شد/ اولین مزد ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟
  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • مجرمان سایبری درکمین بازنشستگان
  • زیرمیزی پزشکان روی میز تعزیرات
  • رسیدگی فوری به پرونده‌های زیرمیزی پزشکان
  • اضافه شدن سرویس پرداخت مستقیم بازارپی به امکانات تپسی
  • رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود
  • سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می شود