Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن زمانی اعتقاد دارد مجازات متخلفان مدیریتی استقلال و پرسپولیس در حد اعدام نیست.

طرفداری- حسن زمانی، عضو سابق هیئت مدیره سابق استقلال پیرامون وضعیت مدیریتی سرخابی های پایتخت دیدگاه خود را گفت.

حسن زمانی درباره مشکلات مدیریتی استقلال و پرسپولیس گفت: 

این دو باشگاه با توجه به قدمت و هوادارانی که دارند به نظر من مسئولینی که تصمیم گیر این دو باشگاه هستند اول از همه نگاه‌شان این باشد که تصمیمی که می گیرند برای 30 میلیون هوادار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی کسانی که به عنوان هیئت مدیره می‌آیند از لحظه‌ای که می‌آیند تا لحظه‌ای که می‌روند عملکردشان مورد بررسی قرار گیرد. هیچ بررسی الان نداریم. ما در رابطه ما با سرخابی‌ها این ضعف را در رسیدگی‌ها و نظارت‌های‌مان وجود دارد که باید هر طور که شده برطرف شود. 

حسن زمانی در خصوص نحوه انتخاب اعضای هیئت مدیره سرخابی های پایتخت گفت:

در رابطه با انتخاب اعضای هیئت مدیره سرخابی‌ها ضابطه خاصی وجود ندارد و معیارهای دیگری دارند که باید از وزارت ورزش درباره‌ آن پرسید. 

حسن زمانی پیرامون صحبت مچتبی محرمی درباره اعدام متخلفان مدیریتی پرسپولیس و استقلال گفت:

کارهای اشتباه این افراد در حد اعدام نیست. ما الان در تصمیماتی که در این دو باشگاه گرفته می‌شود میلیاردها تومان ضرر وارد می‌شود که این مورد قابل رسیدگی است. مثلاً فلان مربی قرارداد دارد و ما تصمیمی می‌گیریم که اخراجش کنیم.

حسن زمانی درباره ورود مجلس شورای اسلامی به روند مدیریتی سرخابی های پایتخت گفت:

مجلس دهم طرح تحقیق و تفحص سرخابی‌های پایتخت را کلید زد و گزارش‌های بسیار خوبی هم تهیه شد. اگر شماها به عنوان صدای مردم پیگیر این قضیه باشید، الان گزارش به دست قوه قضاییه رسیده است و آنجا بهترین مرجع برای رسیدگی به این گزارش است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سرخابی های پایتخت هیئت مدیره حسن زمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۳۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، محمدحسین رحمانی، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان، دوشنبه‌ شب در گفت‌وگو با ایرنا درباره بازی این تیم برابر پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت: در هر شرایطی بازی با سرخابی‌های پایتخت حساسیت خاص خود را دارد و بازیکنان در دیدار با این دو تیم انگیزه متفاوتی دارند. این بازی هم برای ما و هم برای پرسپولیس سرنوشت‌ساز است. این تیم به دنبال قهرمانی‌ و در کورس با استقلال است و ما هم به دنبال بقا در لیگ هستیم که همین موضوع حساسیت این دیدار را دوچندان خواهد کرد.

وی افزود: با تغییراتی که در کادرفنی داشتیم شرایط متفاوتی را تجربه می‌کنیم و با تغییر نگرشی که به وجود آمده، شرایط برای ما بهتر شده است. در بازی با استقلال خوزستان تیم نمایش خیلی خوبی داشت و به مراتب بهتر بازی کردیم اما متاسفانه با بدشانسی شکست خوردیم. به طور حتم در این بازی خانگی می‌خواهیم کار را برای پرسپولیس سخت کنیم. هرچند ۶ بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده است و تیم‌ها می‌توانند امتیازات را جبران کنند ولی ما بخاطر بهبود شرایط خود و تلاش جهت حفظ صنعت نفت برای شکست پرسپولیس پای به میدان خواهیم گذاشت.

مدیرعامل صنعت نفت آبادان در مورد جدایی سهراب بختیاری‌زاده از این تیم و انتخاب فراز کمالوند به عنوان سرمربی اضافه کرد:‌ ما انتظاراتی داشتیم و پله پله پیش رفتیم. با توجه به شرایطی که در نظر داشتیم و بعد از ۶ بازی که تیم تنها ۲ امتیاز گرفت و همچنین نوع بازی تیم، هیات مدیره به این نتیجه رسید که به احتمال فراوان با این روند نتیجه نخواهیم گرفت. بنابراین تصمیم به پایان همکاری با بختیاری‌زاده گرفتیم و بعد از مذاکرات و جمع‌بندی‌ هیات مدیره، کمالوند به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد.

رحمانی در مورد طولانی‌ شدن روند انتخاب سرمربی این تیم و تعویض متعدد سرمربی اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که ما هر بار با استعفای عبدالله ویسی مخالفت کردیم. او آخرین بار اعلام کرد که به هیچ وجه حاضر به ادامه همکاری نیست در نتیجه قرار شد تا انتهای نیم فصل اول سرمربی تیم باشد. با توجه به تعطیلی لیگ و حضور تیم ملی در جام ملت‌ها، فرصت را مغتنم شمردیم تا سرمربی جدید را انتخاب کنیم. انتخاب سرمربی جدید در هر شرایطی زمان‌بر است. شما گزینه‌های دارید که موافق و مخالفانی دارند و علاوه بر این، شرایط هر مربی متفاوت است.

وی افزود: قبول می‌کنم روند انتخاب سرمربی فرسایشی و این به ضرر ما شد اما در هر صورت شما نباید از شرایط غافل شوید. طبق اساسنامه باید تمامی اعضای هیات مدیره در خصوص انتخاب سرمربی تصمیم‌گیری کنند و من تنها نمی‌توانم اقدام کنم. ما گزینه‌های داشتیم و در جمع‌بندی با هیات مدیره به چند گزینه نهایی رسیدم که قطعا هر کدام شرایط خاص خود را داشتند. با برخی به توافق کلی رسیدم اما در جزئیات اختلاف بود. در یک نمونه توافق حاصل شد اما آن مربی به یک‌باره نیامد! به عنوان مثال محرم نویدکیا خواستار شرایطی بود که مورد موافقت هیات مدیره قرار نگرفت. هرچند من معتقد بودم می‌شد بهتر عمل کرد اما این اتفاق رخ نداد و حالا هم برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

مدیرعامل صنعت‌نفت آبادان درباره اینکه آیا این تیم در لیگ باقی‌ می‌ماند یا خیر، عنوان کرد: در فوتبال هیچ تضمینی وجود نداد. ما با تمام وجود می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم تا تیم در لیگ بماند. با تمام توان خود رقابت می‌کنیم و امیدوار هستیم تا خدا کمک کند و اتفاق ناخوشایندی رخ ندهد که باعث ناراحتی مردم آبادان شود.

دیگر خبرها

  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • انتقال مالکیت استقلال به هلدینگ خلیج فارس، عالی است
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!
  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • انتقاد تند مدیرعامل سابق استقلال علیه اعضای هیئت مدیره