Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه سیستان و بلوچستان در نامه‌ای به منتخبان مردم این استان در مجلس، خواستار استفاده از ظرفیتِ مغفول مجمع نمایندگان در حل مسائل استان شد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امید پالیزبان، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در نامه‌ای به آقایان حسینعلی شهریاری، فدا حسین مالکی، ملک فاضلی، عبدالناصر درخشان، حبیب الله دهمرده، معین الدین سعیدی، محمد سرگزی، اسماعیل حسین زهی منتخبان مجلس یازدهم خواستار استفاده از ظرفیت‌های نمایندگی برای حل مشکلات مردم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نامه امده است:
با صلوات بر محمد (ص) و خاندان پاک و مطهرش و آرزوی سلامتی برای حضرات و ضمن تبریک مجدد بابت توفیقِ انتخاب به عنوان نمایندگان مردم غیور استان سیستان و بلوچستان، با کمال احترام به نمایندگی از بخشی از جنبش دانشجویی در ذیل مرقومه نکاتی را به استحضارتان می‌رسانم.
اما بعد، همانگونه که تمامی حضرات مستحضرید رشد استان در سال‌های اخیر با گذشته قابل قیاس نیست لکن هنوز استان پهناور سیستان بلوچستان در چهارمین دهه از انقلابِ بزرگِ مردمِ ایرانِ اسلامی دارای اشکالاتی اساسی و بنیادین است و به اعتراف خیلی از دلسوزان حتی الامکان نیاز به بسیج تمامی ظرفیت‌های استان دارد، قطعا یکی از این پتانسیل‌های بلا استفاده که تا الان مورد غفلت ادوار این نهاد بزرگ بوده است، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان هستند. حال با ذکر توصیفات عینی می‌توان گفت اختصارا توقع مردم و نخبگان دانشگاهی از نمایندگان یازدهمین دوره در مجلس شورای اسلامی در پایین‌ترین سطح این است که نسبت به اختلاف نظر‌ها با دید موسع نگاه کرده و شروع همدلی‌ها را با شتاب بیشتری بپیمایند و در حل مسائل استان، ظرفیتِ مغفول مجمع نمایندگان را به گونه‌ای بکار بگیرند که تا سالیان سال اسم چنین نمایندگانی بر تارک استان بدرخشد و مردم از این عزیزان نیز بعد از دوره نمایندگی به نیکی یاد کنند، به نظر می‌رسد کوچکترین نگاهی به گذشته و سرنوشت پیشینیان هشدار خوبی برای همگانمان خواهد بود. در ضمن اینجانب و دوستانم در مجموعه جامعه اسلامی دانشجویان ضمن آرزوی موفقیت برای حضرات، تاکید میکنیم دانشجویان و جوانان این مرز و بوم ضمن حمایت از فعالیت‌های مشفقانه شما، اعلام آمادگی همه جانبه در کمک جهت پیشبرد اهداف والایتان در خدمت به مردم سرافراز استان را اعلام میداریم و دست یاری به سویتان دراز میکنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جامعه اسلامی دانشجویان شهریاری درخشان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۳۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت شناسی حکمت متعالیه در تبیین هنر اسلامی بررسی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نشست تخصصی فلسفه هنر با موضوع ظرفیت شناسی حکمت متعالیه در تبیین هنر اسلامی به همت گروه علمی فلسفه هنر و ارتباطات مجمع عالی حکمت اسلامی برگزار می‌شود.

در این نشست حجت الاسلام علی امینی نژاد به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

زمان برگزاری دوشنبه ۳ اردیبهشت رأس ساعت ۱۹:۴۵ در محل قم، خیابان ۱۹ دی، کوچه ۱۰، فرعی اول سمت چپ، اتاق جلسات مجمع عالی حکمت اسلامی است.

کد خبر 6084088 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان بالاترین ظرفیت معادن را دارد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • تمامی روستاهای سیلزده سیستان و بلوچستان برقدار شدند
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق تمامی روستا‌های سیلزده جنوب سیستان وبلوچستان وصل شد
  • بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • فرمانداران مشکلات مردم سیلزده بلوچستان را با دقت و فوریت پیگیری کنند
  • ظرفیت شناسی حکمت متعالیه در تبیین هنر اسلامی بررسی می شود
  • تاکیداستاندارسیستان وبلوچستان برپیگیری مشکلات مردم سیل زده