Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام شهردار کرمانشاه گفت: مجموع مدیریت شهری و شهردار کرمانشاه متأثر از واقعه شدند و ضمن ابراز همدردی با خانواده متوفی، با تصمیم شهردار کرمانشاه در راستای ارزیابی حادثه، کمیته تحقیق و بررسی تشکیل شده است که زوایای کامل این حادثه مشخص و بررسی شود.

به گزارش  خبرگزاری فارس از کرمانشاه، «یحیی عیدی» در خصوص تخریب یک باب ساخت و ساز غیر مجاز وحاشیه‌های بوجود آمده در این خصوص، اظهار داشت: در راستای دفاع از احقاق حقوق شهروندی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در کاربری‌های که متعلق به همه شهروندان کرمانشاهی است به درخواست اداره حقوقی شهرداری منطقه ۳ از اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری مبنی بر جلوگیری و تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در شهرک فدک نیروهای عملیاتی اداره اجرائیات پس از اخذ مجوزات قانونی به شهر فدک اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری پس از اخذ مجوزات قانونی با همراهی ضابطین قضایی در جهت جلوگیری از ساخت و ساز و در صورت لزوم اجرای حکم تخریب که در کاربری عمومی (فضایی سبزشهری) حریم رودخانه و از طرفی دیگر محل دکل برق فشار قوی و غیر استاندارد از نظر ساخت، به محل اعزام شدند، عنوان داشت: در حین عملیات بررسی با واکنش فرد متوفی و ساکنین مواجه می‌شوند که با ایستادن جلوی دستگاه لودر اداره اجرائیات مانع از تخریب ساخت و ساز غیر مجاز می‌شود.

عیدی بیان داشت: پس از انجام عملیات محل مورد نظر و در حین بررسی به جهت ساماندهی و اسکان موقت ساکنین، فرد متوفی در حال انتقال به محل مناسب دچار ایست قلبی می شود که تلاش پرسنل خانم اداره اجرائیات و تیم پزشکی برای احیای وی بی نتیجه بوده و متاسفانه فرد مورد نظر فوت می‌شود.

قائم مقام شهردار کرمانشاه اظهار داشت: طبق اعلام نظر سازمان پزشکی قانونی و تایید دادستان کرمانشاه هیچ گونه آثار ضرب و شتم روی پیکر متوفی مشاهده نشده است و پرسنل شهرداری کرمانشاه خود را در این موضوع مبری می‌داند.

وی با اشاره به وظیفه ذاتی شهرداری‌ها در کشور طبق تبصره ماده صد قانون شهرداری‌ها که موظف به ساماندهی معابر، جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و مدیریت فضای عمومی شهری هستند از شهروندان خواست به قوانین ساخت و سازها در شهر توجه داشته باشند و هر گونه ساخت و ساز ساختمان‌های خود را پس از اخذ مجوزهای قانونی از شهرداری به انجام رسانند.

معاون شهردار کرمانشاه گفت: نظر به اینکه فرد متوفی از شهروندان کرمانشاهی بوده است، مجموع مدیریت شهری و شهردار کرمانشاه متأثر از واقعه شدند و ضمن ابراز همدردی با خانواده متوفی، با تصمیم شهردار کرمانشاه در راستای ارزیابی حادثه،کمیته تحقیق و بررسی تشکیل شده است که زوایای کامل این حادثه مشخص و بررسی شود.

گفتنی است که عصر امروز با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه و مدیران شهرداری ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت  از خانواده وی دلجویی به عمل آمد.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه مدیریت شهری حادثه شهرداری شهردار کرمانشاه ساخت و ساز غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۳۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است

شهردار اصفهان گفت: مهم‌ترین هدف اجرای طرح «مردم سلام» شنیدن نظرات شهروندان و پیشنهادات شهروندان در اداره شهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت‌_ در هفدهمین برنامه «مردم سلام» در جمع اهالی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اظهار کرد: خدا را شاکرم که فرصتی ایجاد شد تا در خدمت شهروندان این منطقه باشم و مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها را بشنوم.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های شهرداری حضور در مساجد منتخب شهر است، چراکه می‌خواهیم در این برنامه‌ها بیشتر شنونده باشیم و شهروندان درخواست‌های خود را از شهرداری مطرح کنند، افزود: این درخواست‌ها پس از پیاده‌سازی بررسی خواهد شد و آن بخش از انتظارات که در چارچوب اختیارات شهرداری است، از طریق بخش‌های مختلف این نهاد پیگیری می‌شود.‌

شهردار اصفهان گفت: سه ماه بعد مجموعه شهرداری مجدد در این مسجد حاضر و اقداماتی که برای رفع مشکلات انجام شده است را مطرح خواهیم کرد.

قاسم‌زاده تاکید کرد: مهم‌ترین هدف اجرای طرح «مردم سلام» شنیدن نظرات شهروندان و پیشنهادات شهروندان در اداره شهر است.

وی خاطر نشان کرد: تلاش این است که مشکلات شهروندان بررسی و اقدامات لازم برای رفع آن‌ها به‌منظور افزایش سطح رفاه و زندگی بهتر شهروندان انجام شود.

کد خبر 747336

دیگر خبرها

  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • امور شهری کرمانشاه در انتظار تصویب لایحه بودجه!
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • آغاز طرح جهادی خدمات رسانی در مناطق هشت گانه شهرداری