Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوبخت با اشاره به توجه ویژه دولت به طرح‌های عمرانی در سال جاری، گفت:‌ در اقدامی بی سابقه توانستیم از ابتدای سال تاکنون، بیش از ۳۱ هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان تخصیص اعتبار طرح‌های عمرانی را انجام و به خزانه ابلاغ کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدباقر نوبخت» عصر امروز (چهارشنبه، ۷ خرداد) در حاشیه بازدید از راه آهن رشت - کاسپین - بندرانزلی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این خط ریلی در واقع خلیج فارس و دریای عمان را به دریای خزر متصل می‌کند، اظهار کرد: طبق برنامه زمانبندی انجام شده باید ۳۰ کیلومتر باقیمانده این پروژه تا پایان امسال به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، با اشاره به اینکه کشور در یکی از شدیدترین و پرمضیقه‌ترین دوران مالی خود قرار دارد، افزود: هنر دولت در این بوده که با اولویت‌بندی و تخصیص بهینه، ضمن صرفه جویی در بخش جاری توانسته تمرکز خود را به پرداختی‌های پرسنلی اختصاص دهد تا در این زمینه با مشکل روبرو نشویم.

 

وی با بیان اینکه در سطح کشور طرح‌های عمرانی نیمه تمام فراوانی داریم، تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود، بر اساس اولویت‌بندی عمل کرده و اعتبارات این طرح‌ها کنار گذاشته شده است.

 

نوبخت با اشاره به توجه ویژه دولت به طرح‌های عمرانی در سال جاری، گفت:‌ در طول تاریخ بودجه‌ای کشور سراغ نداریم که تا تاریخ هفتم خرداد ماه، بیش از ۳۱ هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان تخصیص اعتبار طرح‌های عمرانی را داده باشیم که این امر انجام و این تخصیص به خزانه ابلاغ شد.

 

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه هر هفته برای بررسی پیشرفت طرح‌ها به یک استان سفر می‌کنم، اظهار کرد: هفته گذشته ضمن سفر به استان سیستان و بلوچستان، از طرح ۷۳۰ کیلومتر خط ریلی چابهار به زاهدان که در حال اتصال است، بازدید کردم.

 

وی با اشاره به اینکه همانطور که تا پایان سال گذشته و حسب قولی که دادیم، آزادراه تهران - شمال و آزادراه همت به کرج را افتتاح کردیم، امسال نیز ملت ایران می‌توانند نظاره‌گر خدمات فرزندان خود در قوه مجریه باشند.

 

نوبخت با بیان اینکه در مورد اعتبارات خط راه آهن رشت به انزلی، از نظر پرداخت‌ها جلو هستیم، تاکید کرد: هیچ فعالیتی در سراسر کشور به دلیل مسائل بودجه‌ای متوقف نشده و همه طرح‌ها طبق زمانبندی در حال انجام است.

 

معاون رئیس جمهور با اشاره به آخرین وضعیت پیگیری درمان «صادق فرضی زاده» ورزشکار جوان گیلانی که دچار مصدومیت شده است، گفت: وظیفه دولت و سازمان برنامه و بودجه این است که نسبت به ورزشکاران افتخار آفرین که اکنون در بستر بیماری یا دچار مصدومیت هستند، کمک کند و همه اعتبارات لازم برای مداوای آنها در نظر گرفته می‌شود.

 

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اذعان کرد: به دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کردیم که به هر مقدار هزینه برای مداوای این ورزشکار نیاز است اعلام کند و سازمان برنامه بودجه آن را به صورت کامل پرداخت می‌کند.

 

 

 

پایان پیام/164

منبع: شبستان

کلیدواژه: رییس سازمان برنامه و بودجه محمدباقر نوبخت سازمان برنامه و بودجه طرح های عمرانی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۳۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این جلسه برنامه ریزی‌های لازم جهت تخصیص بودجه طرح و پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب انجام تا مقدمات امکان تخصیص بودجه از طریق سازمان برنامه و بودجه استان فراهم شود.  در این جلسه همچنین مصوبات سفر ریاست جمهوری و مصوباتی که با دستور مقام عالی استان جهت اجرا به شرکت آب و فاضلاب استان تکلیف شده اند نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟
  • قالیباف: بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • قالیباف: پیش از تصویب جداول تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • تخصیصات فعلی اعتبارات به صورت علی الحساب است
  • تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است
  • پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر