Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@08:06:35 GMT

مرحله سوم رزمایش مواسات در گیلان به‌روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۳۷۳۳

مرحله سوم رزمایش مواسات در گیلان به‌روایت تصویر

مرحله سوم رزمایش مردمی مواسات در استان گیلان امروز با توزیع بیش از ۵۰ هزار بسته کمک معیشتی بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا برگزار شد. ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مرحله سوم رزمایش مردمی مواسات در استان گیلان امروز با بسته‌بندی و توزیع بیش از 50 هزار بسته کمک معیشتی بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا در مصلی امام خمینی(ره) رشت برگزار شد و مجموع بسته‌های حمایتی در سه مرحله مواسات در گیلان به 150 هزار بسته رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از آغاز رزمایش مواسات، بیش از 46 هزار بسته‌ حمایتی با مشارکت سپاه، بسیج، گروه‌های مردمی و سایر سازمان‌ها بین نیازمندان گیلانی توزیع شده بود.

150 هزار بسته کمک‌معیشتی در رزمایش مواسات 3 بین نیازمندان گیلان توزیع شدحکایت شب بیداری‌های فعال جهادی گناباد/ «مواسات» همدلی را میان مردم بیشتر کردروایتی نو از زاویه جدیدی از رزمایش مواسات و همدلی/هدایای مردم در رزمایش به کجا می‌رود؟

انتهای پیام/612/ ز

R7877/P/S6,71/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رزمایش مواسات هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۳۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس

مسیح الله مرادی رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: ۲۷۴ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات در بندرعباس جمع آوری شد که از این میزان ۲۶۳ میلیون تومان زکات فطریه عام و سادات و ۱۱ میلیون تومان کفاره عمد و غیر عمده بوده است.

وی افزود: مبلغ جمع آوری شده به حساب نیازمندان و خانواده‌های ایتام واریز شد.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: در راستای کمک به معیشت محرومین نیز بیش از ۳۴ میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان، در قالب پخت و توزیع غذای گرم، تهیه و توزیع بسته‌های افطاری ساده و بسته‌های معیشتی هزینه شده است.

مسیح الله مرادی افزود: در مجموع ۱۵۸ هزار و ۱۱۰ پرس غذای گرم، ۱۹۹ هزار و ۳۸۱ بسته افطاری ساده و بیش از هزار و ۲۶۰ بسته معیشتی، در ماه رمضان امسال بین نیازمندان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • تدوین بسته ماندگاری پرستاران برای رفع مشکلات معیشتی
  • رزمایش توزیع جهیزیه در میبد
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس
  • مشاهیر نقش‌بسته در قاب تلویزیون
  • مشارکت ۳۵ میلیارد تومانی مردم و خیرین در اطعام نیازمندان بندرعباس
  • توزیع ۵۶۰۰ بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار البرز