Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل حقوقی برانکو ایوانکوویچ در نظر دارد تا آخرین سنت قرارداد موکلش را از پرسپولیس بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از ایرنا، دارو بوشیچ وکیل برانکو ایوانکوویچ در رابطه با فرجام‌خواهی پرسپولیس در مورد رای فیفا به دادگاه حکمیت ورزش گفت: این موضوع طبیعی بود. آنها برای گرفتن کمی وقت اضافه، هزینه زیادی را باید پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم تابع قانون هستیم.

وی در مورد آخرین وضعیت این پرونده اضافه کرد: شرایط کاملا واضح است. کمیته انضباطی فیفا مشروح رای را در اختیار پرسپولیس قرار داد که به چه دلایلی آنها بازنده این پرونده شدند و آنها در حال حاضر نیز باید تمام پول برانکو و دستیارانش را پرداخت کنند و علاوه بر آن هزینه دادرسی را هم باید بپردازند.

وکیل برانکو ایوانکوویچ اضافه کرد: پس از طی شدن این مراحل پرسپولیس ۲۱ روز زمان داشت که اعتراض خود را به دادگاه عالی ورزش ارسال کند زمانی که روز گذشته ( ۲۶ می، ۶ خردادماه) به اتمام رسید.

وی تاکید کرد: در مورد اینکه آیا پرسپولیس در این بازه استیناف‌خواهی کرده است یا خیر، اطلاعی ندارم اما برای این کار نیز آنها باید ۲۵ هزار فرانک سوییس پرداخت کنند.

بوسیچ در خصوص اینکه باشگاه پرسپولیس هنوز به مصالحه با برانکو امیدوار است، گفت:‌ هیچ پیشنهاد تازه‌ای را در این باره از پرسپولیس دریافت نکردیم و اگر هم پیشنهادی ارائه شود، آن را نخواهیم پذیرفت. هیچ مصالحه‌ای در کار نیست چرا که بیهوده این راه طولانی را برای این پرونده طی نکردیم. از سوی ما هیچ سازشی در کار نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وکیل بهاره هدایت: موکلم فعلا به زندان باز نخواهد گشت

به گزارش جماران؛ زهرا مینویی وکیل خانم هدایت نوشت: با مساعدت مقامات قضایی، پرونده پزشکی موکلم بهاره هدایت جهت تصمیم‌گیری به کمیسیون پزشکی ارجاع داده شد.

وکیل بهاره هدایت افزود: ایشان تا تعیین تکلیف این کمیسیون ادامه روند درمان را در بیرون از زندان پی خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • وکیل بهاره هدایت: موکلم فعلا به زندان باز نخواهد گشت
  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان
  • آخرین وضیعت پرونده توماج صالحی
  • آخرین جزئیات از وضیعت پرونده توماج صالحی
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • سفر به ایران قدیم؛ لشکر شاه با کوچکترین خط می‌توانست از هم بپاشد
  • تصاویری از وکیل تتلو در دادگاه
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو