Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@21:13:55 GMT

پلمب ۳۸ باغ ویلا در دزفول

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۳۸۹۳

صراط:

حجت اله آریایی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دزفول امروز در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا دزفول، اظهارکرد: در دزفول 3 هزار باغ ویلا با امکانات و تجهیزات وجود دارد که از این تعداد 700 ویلا جهت دریافت مجوز پرونده تشکیل نداده اند و تاکنون 56 باغ ویلا جهت صدور مجوز فعالیت اقدام به تشکیل پرونده  کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس آریایی گفت: طبق مصوبه ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان دزفول، برگزاری هر گونه مراسم عروسی و عزا در سطح شهرستان دزفول به ویژه در باغات و باغ ویلا به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ممنوع است که در این باره از اسفند ماه تا به امروز 38 باغ ویلا متخلف شهرستان دزفول پلمب شده است.

وی افزود: شهرستان دزفول با توجه به پتانسیلی که دارد از استان خوزستان و شهرهای اطراف این استان به دزفول سفر می کنند در این باره باتوجه به وضعیت قرمز شهرستان این انتظار می‌رود که برق باغ ویلا متخلف قطع شود تا راه حلی برای کنترل ویروس کرونا در این شهرستان باشد.

پلمب۲۱۴واحد صنفی متخلف در دزفول
مهراب عبدالهی رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت دزفول درادامه اظهارکرد: در پی مصوبه ستاد مبارزه با ویروس کرونا، تمام اصناف غیرضروری و بازارهای این شهرستان غیرفعال شده‌اند.

وی با بیان اینکه 85 درصد از اصنفاف دزفول در سامانه ثبت و کدرهگیری دریافت کرده اند، افزود: بازرسان گشت بازرسی، 214 واحد صنفی متخلف را به دلیل بی توجهی به سلامت مردم و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در این ایام بحرانی پلمب کرده‌اند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: باغ ویلا در دزفول واحد صنفی متخلف ستاد مدیریت بیماری کرونا صراط شهرستان دزفول باغ ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان پیشوا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  نشست ستاد عفاف و حجاب با حضور  حجت الاسلام «حسینی میرامینی» ،  امام جمعه،  «تاجیک نوری»،  فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان پیشوا  برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان
  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • برگزاری جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان پیشوا
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • دزفول رتبه نخست بازدید گردشگران را به خود اختصاص داد
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • پلمب انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند